יו"ר העבודה אבי גבאי אמר הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע כי "לקראת הבחירות יהיו הפתעות ויהיו חיבורים, ובעיקר יהיו כאן חילופי שלטון, רק אם חברי המחנה שלנו יתחייבו מול הציבור שאחרי הבחירות אנחנו נתמוך בתוך המחנה במי שהכי חזק". גבאי התייחס לשם בולט מיוחד במערכת הבחירות הנוכחית - בני גנץ: "הוא לא קיבל ממני הצעה להיות מספר אחת במפלגה". הוא ציין כי "חברי המחנה שלנו צריכים להתחייב שלא יישבו בממשלה של נתניהו". גבאי המשיק וקרא "לחברים במחנה שלנו להתחייב לשבת בקואליציה של שינוי. הייתי שר בממשלה של נתניהו ואני יודע שאי אפשר לשנות משם".
"אנחנו צריכים לבוא לציבור עם התכניות שלנו. ויש לנו תכניות בכל הנושאים החשובים: בבטחון, בכלכלה בחברה, באיך להחזיר לצעירים את התקווה שהם כבר איבדו", הוסיף יו"ר העבודה, "יש לנו 44 מתמודדים בפריימריז של מפלגת העבודה ו-60 אלף מצביעים שיכריעו איך תראה הנבחרת שלנו. הרשימה שלנו לכנסת תהיה מורכבת מאנשים עם נסיון רחב וגם מצעירים, ואנשים שעוסקים בבטחון, בכלכלה ובחברה". הוא סיכם: "יש לנו נבחרת מצוינת שתוכל לנצח בבחירות הבאות".
השר יואב גלנט התייחס גם הוא לגנץ במהלך אירוע שבתרבות בשוהם ואמר כי "שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לבחירת דרך, קצת צניעות. יש מידה מסוימת של תמימות בניסיון להגיע להנהגה לאומית עם אפס ניסיון בתחומים שבהם אנחנו עוסקים. זה לא במקום. קצת צניעות". הוא הוסיף: "אני לא באתי למערכת הפוליטית ואמרתי 'אם לא תתנו לי אז' או 'נדרשת הנהגה אחרת' - לך לאט. אני חושב שאלו דברים יהירים והם לא במקומם". השר ממפלגת הליכוד ציין כי "למדינת ישראל יש הנהגה טובה מאוד ואני חושב שלפני שאתה בא להחליף הנהגה בוא תתנסה, תראה במה מדובר. זו לא מערכת צבאית, זה משהו אחר".

עוד הוסיף גלנט: "הליכוד יהיה המרכיב העיקרי בממשלה הבאה, ראש הממשלה יהיה בנימין נתניהו, וכל היתר הן אדוות על פני המים. הליכוד יהיה יותר חזק ממה שהוא היום בכנסת הנוכחית".