"היועמ"ש החליט להאשים את נתניהו בשוחד בתיק 4,000"
 
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, החליט על הגשת כתב אישום בגין שוחד בתיק 4,000 כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך, פורסם אמש ב"אולפן שישי". על פי הדיווח, גורם משפטי בכיר המעורה בפרטים הודיע כי היועמ"ש החליט להגיש את כתב האישום, ובכך למעשה אימץ את עמדת הפרקליטות בתיק, שטענה גם כן לשוחד. 
לכתבה המלאה

דיווח: ממשלת נתניהו מנהלת מגעים לעסקה לשחרור שבויים לפני הבחירות


מקורות בחמאס אמרו היום (שבת) לעיתון "אל ערבי אל ג'דיד", היוצא בלונדון, כי הממשלה מנהלת מגעים עקיפים במטרה לקדם עסקה לשחרור השבויים, לפני הבחירות. עפ"י הדיווח, מטרת המהלך היא "לחזק את התדמית של ממשלת נתניהו". הגורמים אמרו לעיתון הלונדוני כי "גורמים באירופה ובקהיר החלו במגעים לאחרונה על מנת לקדם את סוגיית האסירים, ואנחנו יודעים היטב מה הסיבה לכך". בדבריהם הם למעשה רמזו לבחירות בארץ באפריל הקרוב. 

לכתבה המלאה

דיווח: רוסיה העבירה מסר לישראל - "לא נאפשר תקיפות בשדה התעופה בדמשק"
 
מקורות רוסים אמרו לעיתון "אל קודס אל ערבי" כי רוסיה הודיעה לישראל שלא תקבל יותר תקיפות על שדה התעופה הבינלאומי בדמשק שבסוריה. על פי המקורות, מוסקבה הודיעה לישראל שלא תקבל תקיפות וטילים נוספים מצידה לעבר נמל התעופה, מאחר והתקיפות הללו ימנעו מחברות התעופה האזוריות שמעוניינות לשוב ולעבוד בסוריה לעשות זאת, ועשוי לגרום להן לכל הפחות לדחות את ההחלטה שלהן למועד מאוחר יותר.
לכתבה המלאה

 תקיפה בסוריה. צילום: רויטרס
תקיפה בסוריה. צילום: רויטרס


משפחת הצעיר שנורה למוות על ידי המשטרה: "למה ירו בפלג גופו העליון?"

יהודה ביאדגה בן ה-24, נורה למוות על ידי המשטרה אתמול בבת ים, כך הותר היום לפרסום. הצעיר הסתובב ברחובותיה של העיר כשהוא אוחז בסכין, וכאשר הגיעו השוטרים לרחוב ז'בוטינסקי בעיר זיהו את החשוד, שמיד החל לרוץ לעברם. כשחשו השוטרים סכנה לחייהם, פתח לעברו אחד השוטרים במקום באש ופצע אותו באורח אנוש, ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים וולפסון. לדברי משפחתו של ביאדגה הוא סובל מהלם קרב. אחיו תהה - "אם הוא רץ לעבר השוטרים, למה ירו בפלג גופו העליון? כשיש מחבל יורים רק ברגליים". בן דודו טען שהוא מתנדב במשטרה מזה מספר שנים, ואמר שהאירוע גורם לו להתבייש במדי המשטרה.
לכתבה המלאה

המועמדת לשפיטה לאפי נוה: "בוא איתי לאירופה"

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, ממשיך להסתבך. אמש פורסמה במהדורת החדשות של אילה חסון בערוץ 13 התכתבות של נוה עם השופטת שמונתה, על פי החשד, בעקבות קשר בעל אופי מיני בין השניים. בנוסף לכך, פורסמה במהדורה גם גרסתו של נוה בחקירה לגבי אשת השופט, שגם עמה הוא חשוד בקיום יחסי מין לטובת קידומו של בעלה מתפקיד שופט בית משפט השלום לתפקיד בית המשפט המחוזי. 
לכתבה המלאה 

 אפי נוה בדרך ללהב 433. צילום: פלאש 90
אפי נוה בדרך ללהב 433. צילום: פלאש 90
 
מולר: "הדיווח שטראמפ הורה לכהן לשקר לקונגרס - לא מדויק"
 
משרדו של רוברט מולר, התובע המיוחד החוקר את פרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016 הכחיש הלילה באופן נדיר את הפרסום ב"באזפיד", לפיו טראמפ הורה לעורך דינו לשעבר מייקל כהן לשקר לקונגרס. "הדיווח באתר 'באזפיד' העוסק בהצהרות של הגורמים השונים שהגיעו ללשכה, וכן באפיון ובתוכן המסמכים הקשורים לעדותו של מייקל כהן - אינו מדויק", כך מסר הדובר פיטר קאר. 
לכתבה המלאה

הבית הלבן הודיע: פסגה נוספת בין טראמפ לקים ג'ונג און - בחודש פברואר
 
פסגה היסטורית נוספת בדרך: נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יפגש בסוף חודש פברואר הקרוב בפעם השנייה עם נשיא קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. כך, נמסר אמש מטעם הבית הלבן, בסיום פגישתו של טראמפ עם ראש צוות המו"מ הצפון קוריאיני, קים יונג צ'ול.
לכתבה המלאה

דונלד טראמפ, קים ג'ונג און. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ, קים ג'ונג און. צילום: רויטרס


בגלל תנור חימום: אישה כבת 80 נספתה ושניים נפצעו באורח קל בשריפה שפרצה בנשר
 
אישה כבת 80 נספתה הבוקר בשריפה שפרצה בדירה בקומה השנייה בבניין בן שלוש קומות ברחוב מרדכי בר מוחא בנשר. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה, לאחר שאותרה בדירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים. כמו כן, הם פינו לבית החולים רמב"ם בחיפה שני פצועים באורח קל, בהם בעלה של האישה - גבר כבן 80, וגבר נוסף בשנות ה-50 לחייו, כשהם סובלים משאיפת עשן. מבדיקה ראשונית עולה, כי מקור השריפה הוא תנור חשמלי שמוקדם קרוב למיטה.