פרשת אפי נוה ממשיכה להסתעף וכעת נראה כי גוברים הסיכויים שהפרשה, שהחלה בחשדות על מתן שוחד מיני ליו"ר לשכת עורכי הדין בתמורה לקידום מינויים בוועדה לבחירת שופטים, תתברר בסוף כפרשה בעלת מישור כלכלי חמור בהרבה. הערב (שבת) פורסם ב"חדשות 13" כי גורם משפטי שמעורה בפרטי החקירה אומר כי האשמה בשוחד מיני היא כמעט בלתי אפשרי, כיוון שאחד הצדדים צריך להודות שאכן התקיימו יחסי מין תמורת קידומה של אותה שופטת. לכן, סביר מאוד שבסופו של דבר האישום נגד נוה יהיה הפרת אמונים בלבד. 



עוד פורסם, כי התיק נגד עורכת הדין, אשת השופט שנוה חשוד כי קיים עמה יחסי מין בתמורה לקידומו של בעלה, עשוי להיסגר בקרוב, והתיק החזק היה ונותר החשד על יחסי המין שקיים עם השופטת. למרות כל זאת, החקירה צפויה לעבור כעת למישור הכלכלי, ובמשטרה יחקרו את נוה לגבי עבירות כלכליות שעשה על פי החשד. 



חקירותיהן של השופטת ועורכת הדין ימשיכו מחר, כאשר לצד זאת, צפויים להגיע למשטרה בכירים רבים לעדויות בפרשה, בהם שרת המשפטים איילת שקד, שהעידה בעבר כי בינה לבין נוה מתקיימים יחסים חבריים קרובים. 



אפי נוה עם איילת שקד ואסתר חיות. חלק מהחשדות נדחקו הצידה. צילום: פוטו מרסלו



המשטרה בודקת כעת גם האם יש חשד לשיבוש חקירה מצידו של נוה, בעקבות האזנות סתר שנערכו למכשיר הטלפון שלו. המשטרה האזינה לטלפון של נוה ברגע שהוטל צו איסור הפרסום, במטרה לבדוק האם יעשה טעויות. על פי הדיווח, ייתכן שהחשד המרכזי נדחק הצידה ובמשטרה יתמקדו בשיבוש הליכי החקירה.



עורך דינו של נוה אמר בחדשות: כי "לגבי העניין האינטימי היה או לא היה אני לא נכנס לפרטים. לגבי הסוגיה של הקידום, אני אורמ בצורה ברורה - לא היה קידום".
 
במהלך חקירתו במשטרה, טען נוה כי "לפני כמה חודשים נפגשתי עם השופט יחד עם חברת הוועדה הנוספת מטעם לשכת עורכי הדין. אמרתי לשופט שלא נוכל לקדם את מועמדותו בוועדה ושיש לנו מועמדים אחרים". כשעומת עם המסרונים המפלילים הרבים נגדו, סירב להשיב להם, בטענה כי הושגו בדרך לא חוקית.