החברה שנבחרה במכרז לבנות את הבמות של האירוויזיון היא החברה שאחראית על הקריסה של הגשר בו נהרגה החיילת הילה בצלאלי בטקס יום העצמאות, כך התברר היום (ראשון) לאחר פרסום התוצאות, כפי שפורסם לראשונה באתר וואלה. כזכור, מדובר באירוע התמוטטות גשר התאורה בהר הרצל במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות המסורתי באפריל 2012. גשר התאורה שהוקם על רחבת הטקסים בהר הרצל קרס בעת שברחבת הטקסים נערכו חזרות לטקס המשואות. סגן הילה בצלאלי ז"ל נהרגה במקום ושני חיילים נוספים, נפגעו פגיעות רב מערכתיות קשות.
מי שהתייחס לכך במסגרת תוכניתו ב-103FM הוא העיתונאי בן כספית, שמתח ביקורת על ההחלטה: "ממש לפני כמה דקות התברר שהתאגיד בחר בחברת "עיצוב במה" שתהיה זאת שתבנה את טריבונות לאירוויזיון, ואני נדרש לזה כי זאת החברה שפישלה בטקס המשואות ב-2013 שהרגה, איך זה יכול להיות? לא הבנתי למה נותנים לה לגשת למכרזים ממשלתיים כאלה, לחברה שאחראית לקיפוח חייה של קצינה צעירה. יכול להיות שזה חוקי, אבל יש דברים שלא עושים, וזה אחד מהם".

בצלאלי ז"ל
מהתאגיד נמסר בתגובה: "החברה כלל לא ניגשה למכרז ההפקה. החברה ניגשה למכרז הטריבונות בלבד ,שם הוחמרו התנאים, תוך שמצוין במפורש כי מי שהורשע בפלילים לא יוכל להשתתף במכרז. ואכן המורשעים בטרגדיה הנוראית אינם חלק מהזוכים. החברה המחודשת עמדה בכל הקריטריונים, עברה הליך מכרזי מלא ותקין וגברה על חברות מתחרות כאשר נסיונה, רק מהשנה האחרונה כולל את ארועי יום העצמאות ה- 70 לישראל בחסות מנהלת ה- 70 ומשרד התרבות".

בתחילת החודש בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את ערעור המדינה והחמיר את עונשו של אורן ורשבסקי, מהנדס המבנים שליווה את פרויקט הקמת גשר התאורה בטקס המשואות וגזר עליו תשעה חודשי מאסר בפועל. בהחלטתו קבע בית המשפט כי ורשבסקי ידע שהמבנה הוקם ללא תכנון הנדסי ולא התריע על כך לאף אחד מהגורמים הרלוונטיים, ובנוסף לא הבהיר את הסיכונים הכרוכים בחזרות שנערכות מתחת למבנה הזה. מלבד זאת, הוחמר עונשו של יצחק צוקר, יועץ הבטיחות, לשישה חודשי עבודות שירות ופיצוי כספי בסך 10,000 שקלים לנפגעי העבירה.
 
בכך, למעשה, תם ונשלם משפטם של בעלי התפקידים השונים שהורשעו בגרם מוות ברשלנות בחזרות לטקס הדלקת המשוות בהר הרצל בשנת 2012, במהלכו קרס גשר התאורה וגרם למותה של החיילת ולפציעתם של שני חיילים נוספים.