ניסיון חיסול או איתות אזהרה? רכבו של תושב אשקלון המזוהה כמקורב לראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, התפוצץ היום (שני) בעת שעמד בחניית כלי רכב ברחוב השתילים באשקלון. הפיצוץ התקשר סמוך לשעה 8:30 בבוקר, ובמוקד המשטרה התקבלה קריאה אודות רעש עז של פיצוץ ועשן סמיך שהיתמר מהרחוב באשקלון. כוחות גדולים שהוזנקו למקום החלו בסריקות בניסיון לאיתור הזירה, ואז נתקלו ברכב שעולה באש. מבירור שערכו, הובהר כי מטען חבלה שהוצמד לרכב התפוצץ בעת שזה חנה במקום.
מדובר במגרש חנייה הנמצא באזור שבו נמצא גן ילדים, ולא מן הנמנע, כי פיצוץ בשעה מוקדמת יותר של הרכב היה גובה קורבנות בחיי אדם. חבלני משטרה וחוקרי מעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הוזעקו גם הם למקום. צוותי כבאות והצלה פעלו לכיבוי האש וחקירת המשטרה נפתחה, כאשר הרקע לאירוע הינו פלילי ומהמשטרה מסרו כי הוסר החשד להימצאות מטען נוסף במקום.
 
בדצמבר האחרון, גופת גבר נמצאה ללא רוח חיים במושב עזריאל, שבין רעננה לנתניה, לאחר שאזרחים דיווחו על פיצוץ רכב בכניסה למושב. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מות הגבר. מבדיקה ראשונית של הזירה מסתמן כי אין חשד לפלילים, וכי הרכב עלה באש תוך כדי נסיעה. נסיבות המקרה נבדקות.