המכון לרפואה משפטית והפרקליטות הודו אמש בטעות בקטלוג אחת הראיות שנמצאו בזירת הרצח של תאיר ראדה. על פי הדיווח, מדובר בטיפת דם של תאיר, שנמצאה בתא השירותים הסמוך לזה שבו בוצע הרצח, שקוטלגה בצורה שגויה ולא הובאה לבית המשפט. טל ברמן ואביעד קיסוס דנו התפתחות החדשה בתוכניתם ב-Eco99fm: "החקירה ברצח תאיר ראדה מגוחכת, כאילו הזיזו את הגופה כדי להשתין".



אביעד: "הפרקליטות הודתה אתמול בטעות, נוספת, אני כבר לא זוכר את מניין הטעויות, בחקירת הרצח של תאיר ראדה. מסתבר שאחת הראיות לא קוטלגה נכון. תאיר ראדה נרצחה בתא מספר שתיים, ונמצא איזשהו דם בתא מספר שלושה שלא קוטלג כדמה של תאיר ראדה. כשהוציאו את ההודעה מרומן זודורוב, לפי סדרת הטלוויזיה 'צל של אמת', זה היה כמעט כמו לתת לו טקסט שילמד בעל-פה ואחר כך לדבוק אם הוא שינן אותו כמו שצריך. בהודעתו גרמו לו להגיד שהוא קפץ החוצה ולא לתא מספר 3, כי בתא מספר 3 לא הייתה ראייה, ולכן לא היה צריך להכתיב את ההודעה הזו, לסטודנט בבית צבי - רומן זודורוב".



"מה שקרה זה שא.ח. הבן זוג של א.ק. שהיא ספק אדם ספק קפוצ'ון ב'עובדה'", הוסיף אביעד. "כדי שנבין שיש מסתורין צילמו אותה בעובדה מכוסה צעיפים וקפוצ'ון ומטיילת ביעד, כאילו היא ואילנה דיין יצאו לקטוף פטריות. אז א.ח. סיפר שא.ק. סיפרה לו סיפור שכן תואם את זה שיהיה דם בתא מספר 3. אז אתמול אמרו: 'טיפת הדם התגלתה בתא מספר 3, הראיות לא נבדקו ולא הובאו לבית המשפט', בפרקליטות הודו כי, 'ישנה טעות בחוות הדעת במסקנה 8, בחוות הדעת שנכתבה במכון, שכן תיאור מוצג 35 - כאילו מדובר בנייר טואלט מהתא השני - הוא טעות".



טל: "כלומר עכשיו הכירו בטעות, כי מצאו את הדם שלה במקום שלא תואם את הגרסה של רומן זודורוב".





אביעד: "עם זאת בפרקליטות הוסיפו כי 'העברת דם מזירת הרצח אל מחוצה לה אינה נדירה, והעובדה שדמה של תאיר נמצא גם בתא השלישי לא מעידה בוודאות שהרוצח נכנס גם לתא הזה', אלא שרומן זודורוב, בהודעתו הטיפל'ה מגוחכת, לא אמר כלום על תא מספר 3, אבל הקפוצ'ון מעובדה דווקא אמרה לחבר שלה א.ח. זירת הרצח של תאיר ראדה. זה מגוחך, כאילו עושים סדרה מוקומנטרית על זירת רצח, אחרי שהילדה המסכנה נרצחה, באתי אני עם הכפכפים, גררתי רגליים, נגעתי קצת בדברים, וככה זה בערך נראה".



טל: "בלגן מבולגן של דברים. ממש כאילו נכנסו מהמז"פ ומישהו שיבש הכל, 'תזיז ת'גופה, אני צריך להשתין. רגע תשים את הגופה איפה שהיא הייתה'. די. די עם זה, גם אם זה רומן זודורוב, גם אם זה לא, 13 שנה האדם יושב בכלא, אני חושב שמרוב ספקות אפשר לעשות את הדבר עם החמלה, ולשחרר. זה כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה ספקות, כל כך הרבה הליכים, כל כך הרבה אמיתות סותרות שהתקפלו וקרסו לתוך עצמן".



אביעד: "עם כל מה שיודעים היום, אם הוא היה נשפט היום, הוא לא היה נכנס לכלא. אבל אם הוא כבר שם, אז 'יאללה נשאיר אותו שם'. כמו שאין לך כוח לפנות את הקומות הגבוהות של הארון בגדים. אתה אומר 'אני עשה חורף-קיץ' אבל רק של הקומות הנמוכות. מה שלמעלה כבר למעלה".



טל: "למה להסתבך?".



רומן זדורוב. צלם : יונתן זינדל, פלאש 90
רומן זדורוב. צלם : יונתן זינדל, פלאש 90



אביעד: "מה לעשות שאחת לכמה זמן מהמדף העליון של הארון נושרת טיפת דם".



טל: "ולמה עוד קוראים לה א.ק. הרי כולם יודעים מהו שמה. שמה רץ בכל מקום, בוואטסאפים, ובפייסבוק וכמה אתרים פרסמו, זה מהדברים הנורא נורא ידועים".



אביעד: "הם ידועים לנו בכל מיני קבוצות של התקשורת, שכשלא רודפים בהן את ראש הממשלה, מעבירים תמונות של א.ק".



טל: "הרבה אנשים כבר יודעים".