גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, הגיש אתמול עתירה נגד רה"מ בנימין נתניהו ותנועת הליכוד בדרישה לאפשר לו להתמודד בפריימריז של המפלגה, זאת למרות שלא צבר את זמן ההמתנה הדרוש כחבר מפלגה על מנת שיוכל להגיש את מועמדותו. בראיון בתכניתה של אילה חסון ב-103FM אמר שרון כי הוא יהיה "או בליכוד או בשום מקום", וחשף: "הציעו לי בעבר להצטרף בקדימה, אך המפלגה הזאת הייתה מפלגת שמאל עבורי". 

לדברי שרון, "אם נבחן את ההיסטוריה, לא היה מקרה בהיסטוריה בו לא קיצרו פז"ם למישהו בליכוד, בטח כשמדובר בתקופה כה קצרה של שלושה חודשים מתוך שלוש שנים. וגם זה בעקבות הקדמת הבחירות, אילולי התקיימו במועדן המקורי לא הייתי זקוק לזה. למירי רגב קיצרו, לגלנט קיצרו, לדיכטר, אלקין וגם לגלנט".

כשנשאל מדוע הוא מעוניין להתמודד דווקא בליכוד, הסביר: "אבא שלי היה ממקימי הליכוד. הוא לקח אוסף של מפלגות וחיבר אותם בשנת 73', עם שחרורו מהצבא. הוא לקח מפלגה עם 19 מנדטים, הכפיל את כוחה והגיע ל-40 מנדטים. אני מרגיש חיבור לליכוד. הזמינו אותי בעבר לקדימה כשהייתה בשיא גודלה, אך היא הייתה שמאל מדי עבורי. אני מאמין בדרך של הליכוד".
 


בהתייחס לאפשרות שימצא את עצמו במפלגת חוסן לישראל, אמר: "זה לא תרחיש מופרך, אך זה לא מעניין אותי כעת. אני או בליכוד או בשום מקום. זה מתאים לי. אני לא מאמין לפלסטינים ולא חושב שעומד להיות שלום בעתיד הקרוב, ומצד שני מאמין ביוזמה חופשית. שתי הזרועות, הכלכלית והביטחונית הן מאפיינות את הליכוד".
 
"אני מאמין שזה עוד ייפתר", הוסיף שרון, שהדגיש: "אני לא נגד נתניהו, להפך, אני חושב שראש הממשלה עדיף מהמועמדים האחרים. אני איש ליכוד ואצביע ליכוד בכל מקרה. אכפת לי ממה שקורה במדינה, והמקום בו מתקבלות ההחלטות היא הזירה הפוליטית. שם אני רוצה להיות".

ההתנתקות הוכיחה את עצמה לדעתך?
"זה קל לבחור בין אפשרות טובה לרעה. אני חושב שיותר טוב לנו ככה מאשר אם היינו מתבוססים בתוך עזה. ביציאה מעזה תמכו רוב חברי הליכוד ו-60% מהציבור בישראל. עזה היא מקרה מיוחד, מקום קטן ומבודד. בנוגע לירושלים, יהודה ושומרון אין שום מחלוקת ולכן אני לא רואה מחלוקת אידאולוגיית בעניין הזה".
 
ראש הממשלה נמצא תחת חקירות ואני נזכרת בחקירות כלפיך וכלפי אביך. לאחר מכן ניסו לכרוך את ההתנתקות לעובדה ששרון קרץ לשמאל והסיר את עול החקירות.
"זה קשקוש. מי יודע בכלל אם איש הפרקליטות הוא ימין או שמאל. אבא שלי היה מחורר מכדורי אויב. כל מה שהוא עשה היה רק לטובת מדינת ישראל. כמו שהוא חשב שטוב יותר לא להיות בעזה כך גם חברי הליכוד".
 
מה דעתך על פרשות ראש הממשלה?
"אני חושב שהליכוד ייבחר ונתניהו יקים את הממשלה הבאה. צריך לתת למערכות החוק לעבוד ולראש הממשלה ליהנות מחזקת החפות. גם לו מגיע את זה".