אם אי פעם תקלעו למצב שלא משלמים לכם בעבודה, חשוב שתדעו שיש הרבה דרכים לטפל בזה. למשל, אתם יכולים לשכור עורך דין, לפנות לתקשורת או כפי שעשה פועל מבריטניה - להחריב את העסק עם דחפור. אותו פועל, שידוע רק בשם דייויד, הועסק דרך חברת קבלנות והיה שותף בבניית בית מלון חדש בליברפול.


אבל כשהגיע מועד התשלום, דייויד לא הצליח למצוא את הבוס בשום מקום, והבין שלא יראה את 600 הליש"ט (כ-2,860 ש"ח) שחייבים לו. כנקמה, הוא החליט שאם הוא לא מקבל כסף על עבודתו, יהרוס את כל מה שעשה. בסרטון מהאירוע, שכבר הפך ויראלי, הוא נראה נכנס לבית המלון עם מחפר דרך דלת הכניסה ומחריב אותו, לתדהמת כל הנוכחים במקום.

בעודו מחריב את המלון, עובדים רבים הריעו לו והצדיקו את מעשיו. "זה מה שקורה כשלא משלמים לאנשים את המשכורת שלהם", נשמע אחד מהם צועק. לעומתם היו מי שניסו לעצור בעדו, ולא ראו בזה דרך לגיטימית לטפל באי תשלום.
 


על פי חדשות Liverpool Echo, המשטרה הוזעקה למקום אך עד אז דייויד כבר הספיק לנטוש את המחפר ולברוח ברגל. החיפושים אחריו נמשכים, ובמשטרה ביקשו מהציבור עזרה באיתורו. מסיבה לא ברורה, אין חיפושים אחר המעסיק שברח מתשלום. למרבה המזל לא היו נפגעים במהלך האירוע, פרט לאדם אחד שנפצע קל בעינו וקיבל טיפול רפואי במקום.
 
מאז פרסום האירוע, דייוויד כבר הספיק להפוך לגיבור שלוחם בעוולות של מעסיקים, וזכה לתגובות אוהדות רבות ברשתות החברתיות. גולש אחד שהזדהה עם דייויד כתב: "אי אפשר לא לשלם לאנשים על העבודה שלהם. גם צריך לשלם במועד שסוכם, נקודה". אחר התייחס לגודל התשלום וטען: "אמנם אלו  רק 600 ליש"ט, אבל אולי הוא בנה עליהם כדי להאכיל את משפחתו, לחמם את הבית או לשלם את שכר הדירה". גולש נוסף כתב: "זה בטוח לא נעשה בקלות דעת, הוא בטח תכנן את זה במשך חודשים. זה לא מקובל שחברות ידחו תשלום לעובדים שלהם".