לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את קרן ברק.



קרן ברק - מתמודדת מטעם הליכוד

הכר את המועמד: קרן ברק מתמודדת בליכוד


אני קרן ברק (46) אם לעידו בן ה-8. גרה בת"א ומתמודדת במשבצת הנשים בבחירות המקדימות בליכוד. בעלת תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעבר כיהנתי כדירקטורית בחברת נמל חיפה בתקופת כהונתו של שר האוצר דאז, מר בנימין נתניהו.

כיום אני בעלת חברה לייעוץ אסטרטגי, ובמסגרת עבודתי הובלתי עשרות מאבקים פרלמנטריים, רפורמות ושינויי חקיקה בתחומים הכלכליים והחברתיים. כמו כן, במסגרת הופעותיי בתקשורת אני מייצגת את עמדות הליכוד בצורה ראויה ונלחמת עבור התנועה והעומד בראשה.
במסגרת חברותי בכנסת, אני אפעל לשיפור מעמדם של בעלי העסקים הקטנים, אוביל רפורמה להרחבת סל הטבות המס, אפעל נגד עליות מחירים, ואחזק את מערכת החינוך ואת השירותים הניתנים במסגרתה לכל שכבות הגיל. 
כחברת ליכוד מזה 20 שנה אני מתחייבת להיות הקול החזק שלכם במפלגה. עלינו לבחור במועמדים האיכותיים, הנחושים, הראויים והנאמנים ביותר, ולאור ניסיוני, אין לי ספק שיש לי את הידע והיכולת לפעול בחוד החנית של המפלגה.
דבר אחד מעניין עליי
אני צוללנית חובבת ובכל חופשה - הן בארץ והן בחו"ל - אני לא מפספסת את אתר הצלילה המרהיב ביותר שנמצא באזור.