הזמר המצליח כריס בראון כבר בנה לעצמו תהילה מפוקפקת כשאתרי האינטרנט פרסמו תמונת פניה הפצועות של ריהאנה, לאחר שהיכה אותה כשהיו בדרכם לטקס פרסי הגראמי של שנת 2009. בראון הסגיר את עצמו לאחר התקרית, הואשם בתקיפה ואף הוצא נגדו צו הרחקה מהזמרת, אך נראה כי הראפר האלים לא נרגע ב-10 השנים שחלפו.



לאורך השנים האחרונות הוגשו מספר תלונות נגד המוזיקאי על ידי נשים שהאשימו אותו בתקיפה על רקע מיני. היום (שלישי) הצהובון הצרפתי "Closer" פרסם כי משטרת פריז פתחה בחקירה נגד הזמר האמריקאי, אחרי שצעירה בת 24 התלוננה שתקף ואנס אותה בשבוע שעבר.




המתלוננת טוענת שפגשה את הזמר במועדון "לה קריסטל", שממוקם בסמוך לשאנז אליזה המפורסמת, ולאחר מכן היא הוזמנה לחדרו, שם גם שומר ראשו וחברו של בראון התעללו בה. על פי הפרסומים באתרים בעולם, המשטרה המקומית חוקרת את ההאשמות נגד בראון ומתחקרת את המתלוננת, מצידו טרם נמסרה תגובה.



כזכור, בתחילת 2016 פורסם כי אישה בשם ליזיאן גוטיארז שבילתה במסיבה - טוענת כי בראון היה אלים כלפיה והרביץ לה במהלך החגיגה, בצירוף תמונה שלה עם פנס בעין, שנגרם בגלל הזמר. הכל בגלל שהגניבה טלפון עם מצלמה לאירוע והעזה לנסות לתעד את בראון, שהפעיל נגדה אלימות.



ריהאנה, כריס בראון. צילום מסך: TMZ,רודי ויסנשטין, הצלמניה
ריהאנה, כריס בראון. צילום מסך: TMZ,רודי ויסנשטין, הצלמניה