הראפר כריס בראון שוחרר ממעצר מבלי שיוגש נגדו כתב אישום לאחר שמשטרת צרפת עצרה אותו בגלל צעירה שטענה כי הוא אנס אותה במלון יוקרה בפריז וכי הוא השתמש בסמים. גם אחד משומרי ראשו של בראון ומקורב נוסף נעצרו בחשד לתקיפת המתלוננת.



בחקירתו הכחיש בארון את ההאשמות ונראה כי המשטרה קיבלה את גרסתו, לאחר שחרורו פרסם הראפר תמונה באינסטגרם בה נכתב "This b!tch lyin", ("הכלבה הזאת משקרת"), וכתב "אני רוצה להבהיר, זה שקר! לעולם לא הייתי עושה דבר כזה. בשמן של בתי ומשפחתי, זה חסר כבוד ומנוגד לאופי ולמוסר שלי". עוד שיתף הזמר מספר צילומי מסך של מגזינים אמריקאים שהודיעו על שחרורו.




עורך דינו של הזמר, ראלף קיץ', מסר כי הוא הכחיש את הטענות בתוקף ומתכוון לתבוע את האישה בת ה-24 על כך שהפיצה עליו דברי שקר ופגעה בקריירה שלו.



כזכור, המגזין הצרפתי "Closer" חשף אתמול כי המשטרה עצרה שלשום את בראון (29) ושני בני אדם נוספים ופתחה בחקירה בחשד לאונס חמור ולעבירות סמים, בעקבות תלונתה של הצעירה.



לטענת המתלוננת, ביום שלישי שעבר היא פגשה את הראפר במסיבה מועדון הלילה "לה קריסטל" ליד השאנז אליזה, והוא הזמין אותה ובחורות נוספות לסוויטה שלו במלון מנדרין אוריינטל ברובע הראשון. בשלב כלשהו, לטענתה, היא ובראון נשארו לבד בחדר, והוא ניצל את ההזדמנות ואנס אותה, ולאחר מכן גם שומר ראשו וחבר נוסף של הזמר תקפו אותה מינית. היא טענה כי הנוכחים בחדר השתמשו בסמים שונים.




הפעם בראון שחורר מבלי שהוגש נגדו כתב אישום אך זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא מסתבך עם החוק בעשור האחרון. בשנת 2009 הוא הודה בתקיפה חמורה ונידון לחמש שנות מאסר על תנאי ולעבודות שירות אחרי שתקף באלימות את הזמרת ריהאנה, חברתו באותה תקופה, לפני טקס פרסי הגראמי.



בשנת 2013 הוא נידון לעבודות שירות על מעורבות בתאונת דרכים בלוס אנג'לס, ובאותה שנה נעצר אחרי שהכה אדם שניסה לצלם אותו בוושינגטון. הוא הפר את תנאי המעצר על תנאי וריצה מאסר בן חודשים אחדים אחרי שהפר את תנאי המאסר על תנאי ואת הליך הגמילה שלו. הוא נעצר שוב בשנת 2016 אחרי שנטען שכיוון אקדח לעבר אישה, ובשנת 2017 קיבל צו הרחקה מחברתו דאז אחרי שהתלוננה כי תקף אותה.



ריהאנה, כריס בראון. צילום מסך: TMZ,רודי ויסנשטין, הצלמניה
ריהאנה, כריס בראון. צילום מסך: TMZ,רודי ויסנשטין, הצלמניה



ביולי האחרון הוא נעצר בפלורידה בחשד לתקיפה ושוחרר בערבות. בעוד כשבועיים צפוי בית משפט בלוס אנג'לס לגזור על בראון מאסר של חצי שנה בשל אחזקת קוף מוגן.