ימים לא שקטים בחברת הסלולר "סלקום", לאחר שנודע כי ההנהלה מתכוונת להתחיל בהליך פיטורים על מנת לצמצם את ההפסדים הצפויים לחברה. לאחר שנודע כי 250 עובדים עומדים על סף פיטורים, הכריזה היום (רביעי) ההסתדרות על סכסוך עבודה בסלקום נטוויז'ן וברשת חנויות התקשורת דינמיקה. סך הכל מדובר על כ-3700 עובדים. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע כי הוא מתכוון לנקוט בצעד זה אם ההנהלה לא תחזור בה, ולאחר שלא עשתה זאת, החליט להפעיל את האיום.

בין הצדדים אין התקרבות משמעותית, ונראה כי המשא ומתן נמצא במבוי סתום. ההנהלה מתעקשת לפטר, בעוד שבנציגות העובדים טוענים כי ניתן לצמצם עלויות ללא פיטורים. ההנהלה אף סירבה, לטענתם, לתת אפשרות של פרישה מרצון עם תנאים טובים יותר לאלה שיחליטו לעזוב. 
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן אמר לאחר הכרזת הסכסוך: "אני מצר על כך שהנהלת סלקום מסרבת לשתף פעולה עם נציגות העובדים, במטרה לגבש חלופות כלכליות מוסכמות אשר יאפשרו התייעלות ללא צורך בפיטורים. מדובר בהתנהלות אשר פוגעת ביחסי האמון שנבנו בין הצדדים. ההסתדרות מגבה באופן מלא את הוועד ותפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת להגן על מעמדם ועל ביטחונם התעסוקתי של העובדים".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, מסר הבוקר כי "התנהלותה התמוהה של הנהלת סלקום בתקופה רגישה זו וניסיונה להשתמש במצב כדי להתנער מההסכם הקיבוצי שההנהלה חתמה לפני תקופה קצרה, מעידים על היעדר תום לב קיצוני מצד מקבלי ההחלטות בחברה".  
חלוצי הוסיף כי "רצון ההנהלה להכתיב מציאות בשטח, מבלי לקיים שיח ענייני עם נציגות העובדים, כמתחייב ביחסי עבודה קיבוציים, מטיל צל כבד על יחסה של סלקום להון האנושי ועל יכולתה של ההנהלה לייצר יציבות בחברה בתקופה קריטית. בסלקום יש ועד חזק ועובדים נחושים, ובגיבוי האיגוד וההסתדרות, לא נאפשר את הפיטורים ולא ניתן להחלטות השרירותיות של ההנהלה, להכניע את מערכת יחסי העבודה בקבוצה, אני קורא למנכ"ל החברה להיכנס למו"מ אינטנסיבי על מנת למצוא פתרון למשבר". מ"סלקום" נמסר בתגובה: "עמדת ההנהלה ברורה, אנו תמיד בעד דיאלוג אמיתי וכנה".

עוד נטען ע"י ההנהלה, במכתב שנשלח לעובדים כי היא עושה כל מאמץ על מנת להימנע מפיטורי עובדים. ההנהלה הציעה לוועד העובדים עשרות חלופות כדי להימנע מפיטורי עובדים אך הוועד דחה אותן בזו אחר זו. ניתן למנוע את הפיטורים באמצעות הקפאת תוספת השכר לעובדים בת 3% לשנה, ביטול פעילויות רווחה כגון נופש בחו״ל בעלות של 4 מיליון ש"ח ומסיבת פורים בעלות של 2 מיליון ש"ח, וכן אירועים נוספים בעלות של מיליונים. 
 
בשל מצב החברה, שכרו של מנכ״ל סלקום קוצץ בשנת 2018 ב-50% ביחס לשנת 2017 והוא יקוצץ קיצוץ משמעותי נוסף ב-2019 וכך גם שכרם של שאר חברי ההנהלה.