ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי תקפה היום (רביעי) את יו"ר מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, על סירובו לשבת איתה לשיחות על הסכם לעזיבת הממלכה את האיחוד האירופי, ואמרה כי הוא מעדיף לשבת עם ארגוני טרור כמו חמאס וחיזבאללה. 
"הוא מעדיף לשבת עם חמאס, חיזבאללה וה-IRA ללא תנאים מוקדמים אך הוא לא מוכן להיפגש איתי לדבר על הברקזיט - במקרה הזה הוא לא נוכח ולא מעורב", אמרה מיי במהלך דיון בפרלמנט הבריטי, והוסיפה: "אם הוא לא מוכן לדבר על זה, יש רק מסקנה אחת - אין לו מושג". מוקדם יותר טען
קורבין כי מיי לא מקשיבה לשרי ממשלתה ושוקלת ברקזיט ללא הסכם עם האיחוד האירופי. 

כזכור, מיי אמרה ביום חמישי שעבר כי תתמקד במציאת דרך ליציאת הממלכה מהאיחוד האירופי. היא הודתה כי דחיית הסכם הברקזיט שלה בפרלמנט, הייתה מאכזבת, אך הדגישה כי היא רואה את השגת הברקזיט כחובתה. 

ראש ממשלת בריטניה אמרה אז כי קיימה שיחות עם ראשי מפלגות בממלכה, ואמרה כי היא מאוכזבת שמנהיג הלייבור קורבין בחר שלא להשתתף בהן עד כה. "יש לשים את האינטרס הלאומי בעדיפות עליונה, להתאחד ולממש את תוצאות משאל העם", אמרה ראש ממשלת בריטניה לכתבים.

קורבין הגדיר בעבר את חמאס וחיזבאללה כ"ידידינו". בשנה שעברה פורסמה בעיתון הדיילי מייל הבריטי סדרת תמונות בהן נראה יו"ר מפלגת הלייבור מניח זר פרחים סמוך לקברי מתכנן טבח הספורטאים במינכן, עאטף בסיסו, מקים ארגון ספטמבר השחור, אבו איאד, עוזרו פאקרי אל עומארי, ואחראי הביטחון של ארגון אש"ף הייל עבד אל חמיד הקבורים בתוניסיה.
מנהיג הלייבור עצמו התייחס בעבר לביקורו בטוניסיה וטען שהוא הגיע לחלוק כבוד ל-47 קורבנות הפצצת חיל האוויר הישראלי במדינה בשנת 85' במסגרת מבצע "רגל עץ", אך על פי העיתון, התמונות שצולמו נמצאות רחוק ממקום האנדרטה להרוגי ההפצצה, בה הושמדה מפקדת אש"ף במדינה בתגובה לרצח שלושה ישראלים על סיפון יאכטה בקפריסין.