הגולם

אימה. כשמגפה קטלנית מאיימת על קהילה יהודית באירופה, יהודייה צעירה מחליטה להשתמש בטקס קבלי שנוי במחלוקת, ולזמן את הגולם מהאגדה היהודית העתיקה, על תקן ישות עוצמתית שתגן עליה. אך כשהגולם מגיע, מתחילות הצרות הגדולות באמת.
 
בימוי: יואב פז ודורון פז. שחקנים: חני פיסטנברג, ישי גולן, אדי קבטנר, לני רביץ, ברייני פיסטנברג. ישראל־ארצות הברית, 2019, 93 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 100%

 
מים שקטים
מותחן. אשתו לשעבר של קפטן ספינת דיג - המוביל כהשלמת הכנסה תיירים לנופש באי טרופי - מבקשת ממנו עזרה כדי להיפטר מבעלה האלים והמסוכן. הוא ניאות להצעתה, ומוביל את הבעל לחלק הכי מסוכן באוקיינוס, שם ייאלץ להתמודד עם הכרישים השורצים בו. 
 
בימוי: סטיבן נייט. שחקנים: מתיו מקונוהי, אן הת'אויי, ג'ייסון קלארק, דיאן ליין, דג'ימון הונסו. ארצות הברית, 2018. 106 דקות.
 

 
הנסיכה איימי

אנימציה. הנסיכה איימי היא היחידה בממלכה שמסוגלת לדבר עם סוסים. אך כשדודתה המרשעת והקנאית מגיעה לביקור, ומנסה להרוס את סיכוייה להפוך לנסיכה, היא חייבת להתמודד מול מבחן סופי ולא לוותר על הכישרון הסודי שלה.
 
בימוי: פיטר דה רייקר. מדבבים: מאיה לבני, מיה אלון, אורנה כץ, דיוויד זיסקינד, צחי כהן, מתי אטלס. גרמניה, 2018. 75 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 90%


 
הספר הירוק

קומדיה. ד"ר דון שירלי הוא פסנתרן מחונן בעל שם עולמי, אפריקאי־אמריקאי ומשכיל שנהנה מהדברים הטובים. טוני ליפ הוא איטלקי־אמריקאי, שומר במועדון אשר מעולם לא סיים תיכון, אבל יודע לפתור כל בעיה - אם לא במילים אז במכות. כאשר ד"ר שירלי מוזמן לסיבוב הופעות בדרום ארה"ב, הוא מחליט לשכור נהג שיהיה גם מעין שומר ראש והוא שוכר את ליפ. השניים יוצאים למסע אנושי ומרגש במהלכו הם יתמודדו עם גזענות והשפלה אך יחוו גם רגעים מפתיעים ומלאי הומור. 
 
בימוי: פיטר פארלי. שחקנים:  ויגו מורטנסן, מאהרשלה עלי. ארצות הברית, 2018. 130 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 81%