ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב באמצעות פרקליטיו ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לעצור הדלפות לאמצעי התקשורת. במכתב ליועמ"ש עליו חתומים עו"ד נבות תל צור ועו"ד טל שפירא, נכתב כי חקירות ראש הממשלה לוו לאורך כל הדרך "בהדלפות מגמתיות בלתי פוסקות של חומרים מתוך חדרי החקירות, חומרים אשר מטבע הדברים היו ונותרו בידי גורמי האכיפה בלבד".
 
"הדלפות אלה איבדו כל רסן בימים האחרונים, כאשר מדי ערב אנו נדהמים לראות כי מהדורות החדשות בערוצים השונים נפתחות ב"גילויים חדשים ומרעישים" מתוך החקירות ובהדלפות מגמתיות של חומרי חקירה חלקיים, מסולפים, מעוותים ומוטים, וזאת במטרה ברורה ליצור דעת קהל שלילית כנגד ראש הממשלה על רקע הבחירות הקרובות וכן על מנת להפעיל לחץ לא ראוי על היועץ המשפטי לממשלה אשר בימים אלה יושב על המדוכה לגבי תיקים אלה ממש", נכתב במכתב.
 
הפרקליטים טענו כי "מדובר בשיטפון של הדלפות שלא היה כדוגמתו בתולדות מדינת ישראל וספק אם בתולדות העולם המערבי כולו, אשר בינו ובין הליך הוגן אין ולא כלום". עורכי הדין הזכירו במכתבם כי הפרקליטה ליאורה גלט-ברקוביץ, אשר הדליפה חומרי חקירה לתקשורת ערב בחירות מתוך חקירותיו של רה"מ לשעבר אריאל שרון ז"ל, הביאה אותה להרשעה פלילית חמורה. 

ראש הממשלה תקף את הערוצים 12 ו-13 בסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו. "ערוצי התעמולה ישטפו את המוח ערב-ערב עם הדלפות שקריות, מגמתיות ובלתי פוסקות מהחקירות", אמר נתניהו. "הדלפות מחקירות הן עבירה פלילית שדינה עד 3 שנות מאסר. מבחינת התקשורת כל האמצעים כשרים כדי לכפות את שלטון השמאל נגד רצון העם. זה לא יעבוד להם אם אתם לא תתנו להם. התשובה – רק בקלפי".