לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את רן שוסטרמן. 



רן שוסטרמן, בן 45, מתמודד למפלגת העבודה  
חקלאי, תושב הגליל, נשוי ואב לשלושה.



למה אני מתמודד?


"אני מודאג מעתיד המדינה, ולכן החלטתי להיות מאלו שלוקחים את המושכות לידיים, ומאלו שבטוחים שצריך לדאוג לעתידנו בעצמנו על בסיס עקרונות מגילת העצמאות וערכיי שוויון. אני דוגל בחינוך, ציונות, חקלאות, התיישבות וכבוד לאדם.



"זוכה פרס 'המנהיגות הצעירה' לשנת 2018 של ועידת ישראל לחקלאות בירושלים. חבר הנהלת מועצת הצמחים. חבר מזכירות בשולחן הבננות וכן בארגון מגדלי הפירות. מנהל הועדה החקלאית במועצה האזורית מטה אשר. ממקימי "חוג גליל מערבי" ומשמש כיו"ר החוג במפלגת העבודה. ממקימי עמותת "בארצנו" – עמותת ההתיישבות של בוגרי מועצת המכינות הקדם צבאיות ומשמש כמקשר ומלווה בארגון. פעיל בענייני סביבה מקומיים - צדק חברתי וצדק סביבתי. בעל תואר הנדסאי תעשייה וניהול ממכללת הגליל המערבי התמקדות בחקלאות. ותואר ראשון במנהל עסקים".



פרט שלא יודעים עלי


ממובילי מאבק החקלאים כנגד גזירות האוצר. מאבקים שבזכותם שומרים על החקלאות בישראל.