ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, נתן אשל, ומי שנחשב לאחד ממקורביו של נתניהו, פועל לטובת דוד שרן, מי שכיהן אף הוא כראש לשכתו של נתניהו והנו אחד החשודים המרכזיים בתיק הצוללות, בפריימריז של הליכוד, כך נחשף הערב (חמישי) בחדשות 12.



לפי הדיווח, מקורבי אשל אומרים שהוא פועל לטובת שרן מכיוון שמדובר בחבר שלו. מקורבי נתניהו, לעומת זאת, אומרים שהוא לא פועל לטובת אף מועמד.

שרן, שהיה ראש לשכתו של נתניהו, ואשר מונה לאחר עזיבת הלשכה למזכיר קצא"א (קו צינור אילת-אשקלון), נמצא כיום בחופשה ללא תשלום מחברת קצא"א. באוקטובר האחרון העבירה המשטרה את מסקנות החקירה בתיק הצוללות וספינות חיל-הים והן כללו חוות דעת שלפיה יש להעמיד אותו לדין לאחר נתגבשה לכאורה תשתית ראייתית נגדו לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועבירות מע"מ בפרשת הצוללות.

המשטרה חושדת שמיקי גנור, עד המדינה בפרשת הצוללות, העביר כספי שוחד בסך עשרות אלפי שקלים במזומן לשרן, באמצעות היועצים האסטרטגיים נתן מור ושותפו צחי ליבר.  שלשום פורסם כי שרן הוא אחד המתמודדים במחוז תל אביב בפריימריז של הליכוד, שלו שמור המקום ה-30 ברשימה לכנסת ה-21.
 

נתן אשל. צילום: נועם מוסקוביץ', פלאש 90
נתן אשל. צילום: נועם מוסקוביץ', פלאש 90