פלסטיני נהרג ו-30 נפצעו במהלך עימות בין מתנחלים לפלסטינים שפרץ היום (שבת) סמוך למאחז הלא חוקי עדי עד. על פי הודעת דובר צה"ל, התפתח עימות בין תושבי המאחז לפלסטינים מכפר סמוך, במהלכו נפצע אחד המתנחלים באורח קל, ובתגובה לכך, פתחו המתנחלים באש ממנה נהרג הפלסטיני. כוחות צה"ל ומג"ב קפצו לנקודה והגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. הפרת הסדר פוזרה. 



על פי דוברות היישוב "עדי עד", כפי שהועבר מסוכנות תצפית, האירוע החל לאחר ש"קבוצת מטיילים בפאתי היישוב הותקפה בדקירות סכין ובאלימות קשה על ידי ערבים תושבי הכפר אל מעייר. אחד המטיילים נפצע מדקירה והם מצליחים להזעיק עזרה. כוחות של כיתות הכוננות האזוריות מוקפץ למקום על מנת לחלץ את המטיילים ולשלול דיווח על מטייל שנעדר". עוד נמסר לסוכנות הידיעות TPS כי "היישוב עדי עד רואה בחומרה את המתקפות החוזרות ונשנות של תושבי הכפרים הערבים באזור וקורא לכוחות הביטחון להגיב בחומרה ולהעניש את כל כפרי הטרור".



הנער שנפצע סיפר: "בשבת הלכתי לעשות התבודדות כמאתים מטר מהיישוב, הגעתי ופתאום ראיתי 3 ערבים, שעשו לי מארב, הם תקפו אותי, הרביצו לי, וניסו לגרור אותי לכפר. הצלחתי לברוח לעדי עד, ובדרך הבנתי שנדקרתי ביד, ראיתי דם, הזעקתי את כיתת הכוננות, והם פתחו במרדף אחרי התוקפים".



הפלסטינים לעומת זאת טוענים כי האירוע החל בכפר אל מעייר עצמו, והוסיפו כי ההרוג הוא חמדי סעאדה נעסאן, בן 38, שריצה מאסר של שמונה שנים בכלא הישראלי, אב לארבעה ילדים, הקטן בהם פעוט בן פחות משנה. במהלך העימותים נפצעו 30 נוספים, בהם חמישה מירי אש חיה של חיילי צה"ל.