לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - הדר ויסמן שמחוני.



הדר ויסמן שמחוני, 34, ליכוד



מי אני?


"הדר ויסמן שמחוני, בת 34, אמא לגבע ובת זוג של יואב. שירתתי כמהנדסת תעשייה וניהול ביחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין, רב-סרן במיל׳, וכיום אני דוקטורנטית ומתרגלת בבית הספר לכלכלה באוניברסיטת תל אביב. אחרי שנים שבהן רתמתי את הרצון ואת הכישורים שלי למערכי הביטחון והידע של ישראל, בתפקידים מאתגרים שגם רווח אישי בצדם, הבנתי שאני רוצה להביא לשינוי רחב ומשמעותי יותר ומסוגלת לזה.



התפקדתי לליכוד ב-2011 כאשר הבנתי שאי-התפקדות לתנועה שלי היא חוסר אחריות דמוקרטית. כאישה שבנות מינה לא מיוצגות מספיק בתנועה, החלטתי שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהשתתף בחיים הפוליטיים באופן פעיל. אני מגיעה לכנסת כדי להילחם על זכותנו לחיות את חיינו במדינה ליברלית ושוויונית שמכירה בכך ששגשוגה ופריחתה תלויים בשגשוג של אזרחיה ובשמירה על זכויותיהם וחירותם, גם כשהם לא שייכים לקבוצות לחץ רבות עוצמה.



אני מתמודדת בפריימריז של תנועת הליכוד כדי לייצג אנשי ימין שהזהות הדמוקרטית של מדינת ישראל חשובה להם לא פחות מזהותה היהודית. שמאסו בפופוליזם, בשחיתות, בשיח רדוד, בדמגוגיה, בהסתה ובפילוג. אנשים שמחפשים ייצוג למשפחות שלהם, למעמד הביניים, שאוהבים את המדינה ורוצים שהיא תהיה מקום שנעים יותר לחיות בו. אזרחים שמסתכלים על חלק מנבחרי הציבור שמעמידה המפלגה שלהם ויודעים שאפשר להעמיד הרכב מוצלח יותר. 



בפברואר הזה הליכודניקים החדשים הולכים להכניס לרשימת הליכוד אנשים ראויים, ממלכתיים, ויחדיו נחזיר את הליכוד אל ערכיו הישנים. ויסמן שמחוני מתמודדת על משבצת הצעירים. המסר שלה: מחזירים את הערכים הישנים- בוחרים ליכודניקים חדשים



מדוע לבחור בי: "אני נחושה לדאוג לאינטרסים של ציבור משלמי המיסים, יש לי את הידע והיכולת לשנות".



פרט שלא יודעים עלי: לאחר שהתחתנו, יצאנו בן זוגי ואני לשייט של חמישה חודשים על סירה. רק שנינו לבד.