למרות שאנחנו כבר לא ילדים, אף אחד מאיתנו לא רוצה לדעת שלהורים שלנו יש או אי פעם היו חיי מין. הדבר היחיד שיכול להיות גרוע מזה, כנראה, הוא אם נראה אותם עושים זאת בפועל. על כך תוכל להעיד אישה מאוסטרליה, שבצעירותה גילתה על הוריה קצת יותר ממה שהייתה רוצה, ונותרה עם טראומה לכל החיים.

זה היה אי שם בשנות ה-90 כשהיא הייתה בת 15, לאחר שחזרה יום אחד מוקדם מבית הספר כי חשה ברע. כשהיא הבינה שהבית עומד לרשותה, ראתה בזה הזדמנות לרחרח ולחטט סביב, דבר עליו הצטערה כל חייה. תחילה היא נכנס לחדר של אחיה, שם מלבד כמה מגזיני פורנו תחת המיטה לא היה שום דבר מעניין. התחנה הבאה הייתה חדר השינה של הוריה, שם כבר היה הרבה מה לראות.

"מצאתי את הוויברטור של אמא שלי, ספר על האורגזמה הנשית ואוסף קלטות עמוק בתוך ארון הבגדים שלהם", כתבה בפוסט שהעלתה לאתר mamamia. מאחר והקלטות לא היו מסומנות, זה היה נראה לה סימן טוב שזה כנראה פורנו. היא לקחה קלטת אחת, מיהרה לסלון ולחצה פליי, אבל מה שהיא ראתה היה הכל מלבד סרטון סקס לוהט: "זה התחיל באישה ששכבה עירומה על ספה, אך זה צולם מרחוק והיה מעט חשוך. הצטרף אליה גבר שהיה גם הוא עירום, הם התחילו להתנשק ואז הוא קפץ עליה והם עשו סקס בתנוחה המיסיונרית".

חשבה שזה פורנו, נחרדה לגלות מה זה באמת. אילוסטרציה: אינגאימג
חשבה שזה פורנו, נחרדה לגלות מה זה באמת. אילוסטרציה: אינגאימג


היא התאכזבה מאוד ממה שראתה, אבל ניס,ה לזרום איתו: "זה היה הסרטון הכי לא סקסי שראיתי אי פעם. ניסיתי לענג את עצמי מולו, אבל השתעממתי מהר והרצתי קדימה בתקווה לסיום מפואר". לאכזבתה הרבה, "הוא לא היה מפואר וזה גרם לי לתהות אם סקס הוא בכלל דבר כיפי".
אבל זה לא היה החלק הכי הגרוע, שכן כשהגבר התקרב למצלמה היא לא יכלה שלא לחשוב ש"הוא נראה לי מוכר, מאוד מוכר. הוא נראה כמו אבא שלי". היא הרהרה בכך עוד כמה רגעים, הביטה שוב במסך ונחרדה: "אני לא מאמינה, זה באמת אבא שלי ואמא שלי".
  

היא עצרה את הקלטת, אבל "הנזק כבר נעשה. עינגתי את עצמי מול קלטת של הורי עושים סקס". לאחר מכן היא נכנסה למיטה עם בחילה, ובמשך שבועות רבים התקשתה לתקשר עם הוריה. "הרגשתי מוזר לידם ולא הצלחתי ליצור קשר עין", הסבירה האישה. "איכשהו הצלחתי להדחיק את הזיכרון הזה למשך 15 שנים, אבל אז זה הכה בי. מצאתי את האומץ לספר לאח שלי וזה עזר. צחקנו על זה שלהורים שלנו יש צד קינקי ושהם הכינו קלטת סקס".