כלי התקשורת בארה"ב לא מצליחים להירגע מסיפור הישרדותו הבלתי יאמן של קייסי הת'וואי בן השלוש, שטען שניצל בזכות דוב ידידותי. על פי הדיווחים, קייסי נראה לאחרונה בחצר האחורית של בית סבתו, שם שיחק עם אחותו ובן דוד שלו. כשהשניים נכנסו הביתה בלעדיו, משפחתו החלה לדאוג ויצאה לחפש אחריו ביער שמאחורי הבית.



בשל מזג האוויר הקפוא והעובדה שלא היה לבוש היטב, משפחתו של קייסי חששה לשלומו והזעיקה עזרה. הוא נמצא יומיים לאחר מכן לאחר מבצע חילוץ אינטנסיבי, שכלל מחלצים, מתנדבים, את ה-FBI, מסוקים, יחידות כלבנים וצוללנים. מחלציו סיפרו שהלכו בעקבות קול בכי ומצאו את קייסי סבוך בתוך שיח קוצני. הוא היה רטוב וקפוא, אך למרבה המזל סבל משריטות קלות בלבד. "החזרנו את קייסי למשפחתו כפי שהבטחנו", אמר מפקד משטרת מחוז קרייבן, צ'יפ יוז, "לא יכולתי להיות מאושר יותר מאיך שהעניינים התגלגלו".



אבל מה שהדהים את מחלציו ומשפחתו יותר מכל בסיפור ההישרדות הזה, היה דווקא מה שקייסי סיפר להם. יוז הסביר שקייסי אמר להם ש"היה לו חבר ביער, דוב שהיה איתו". דודתו של קייסי, בריאנה, אישרה את הסיפור: "הוא אמר שהוא הסתובב עם דוב במשך יומיים. אלוהים שלח לו חבר כדי לשמור עליו. ניסים אכן קורים".
 
אומנם עדיין לא ברור אם קייסי באמת ניצל בזכות דוב חברותי או שהוא דמיין את זה, אבל משפחתו אסירת תודה שהוא חזר בריא ושלם. "הוא בריא, מחייך ומדבר", סיפרה בריאנה, ואימו סיכמה היטב את מצבו: "הוא כבר ביקש לצפות בנטפליקס, אז זה אומר שמצבו טוב".
 
קייסי בבית החולים. צילום: פייסבוק
קייסי בבית החולים. צילום: פייסבוק