בחברת פיליפ מוריס מעריכים שהמוצרים החדשים “אייקוס 3" ו"אייקוס 3 מולטי", המבוססים על חימום טבק ללא בעירה, עשויים למשוך מעשנים רבים. בחברה ציינו כי שני הדגמים מציעים אלטרנטיבה טובה יותר למעשנים בגירים, המעוניינים בחוויית טבק ללא העשן, אפר הסיגריות והריחות הנלווים.

אייקוס 3 מציע בגרסתו החדשה שליפה נוחה ומהירה יותר, המאפשרת להחזיר את המכשיר להטענה מכל זווית, עם מגנט המונע ממנו ליפול. בחברה ציינו שהדגם החדש והמעוצב עמיד יותר לעומת הגרסאות הקודמות, וכי זמני הסוללה הוכפלו וזמני ההטענה קוצרו בהרבה. עם זאת, מבחינת מדינת ישראל נכלל המוצר בקטגוריית הטבק, והמיסוי עליו גבוה בהתאם.

לרגל השקת המוצרים החדשים, הכריזו בפיליפ מוריס על מבצע הנחות. האייקוס 3 יימכר תחילה במחיר היכרות של 475 שקל, הכולל חמש חפיסות מקלוני טבק. האייקוס 3 מולטי יימכר במסגרת המבצע ב־425 שקל, בתוספת חמש חפיסות מקלוני טבק. לאחר תום המבצע, המחיר של חפיסת מקלוני טבק בנפרד יעמוד על 34־30 שקל.

לאחר אירוע השקה ביפן, ערכה החברה ביום שלישי אירוע השקה נוצץ באולם האירועים שבע בתל אביב, בהשתתפות כ־400 מוזמנים. רבים מהמוזמנים היו מעשנים, והם התנסו בשני הדגמים החדשים ובמגוון מקלוני הטבק המותאמים להרגלי העישון של כל אחד ואחד מהם.

“אני נרגש מאד מהפוטנציאל של אייקוס בישראל, המוצר המוביל בתחום המוצרים המבוססים על טכנולוגיה של חימום טבק ללא בעירה", ציין מנכ"ל פילים מוריס ישראל דניאל אלפן. אלפן הוא הבהיר כי אייקוס אינו נטול סיכונים לחלוטין, אך כל הראיות המדעיות מעידות שהוא אלטרנטיבה טובה יותר ביחס לעישון סיגריות.