ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום (שני) בגוש עציון, שם הדגיש: "ככל שהדבר תלוי בי, לא תהיה עוד עקירת יישובים או הפסקת יישובים, אלא ההפך הגמור. ארץ ישראל שלנו, ותישאר שלנו. מה שנפל יקום, זה שלנו, אנחנו בונים כאן, ואתם חיים כאן". על כך הגיב פרופ' אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM: "הדבר באמת היה תלוי, בו אבל הוא עקר והרס ולא בנה כלום".

אלדד הוסיף: "נתניהו נפגש היום עם תושבי שכונת נתיב האבות שאת בתיהן הרס לפני 9 חודשים, "קרתה לנו תקלה" אמר לתושבים. בפרפרזה על מה שאמר המדען אלברט איינשטיין: יש רק שני דברים אינסופיים בעולם, היקום והחוצפה של רה"מ, ואני לא בטוח לגבי הראשון".
"האיש הזה, שבמו ידיו מנע את הסדרת המאחז והרס בתים שרק 15 ס"מ מהם בלטו לקרקע ערבית פרטית, שעד היום לא אישר בנייה של אפילו בית אחד מתוך ה-350 שהבטיח", המשיך הפרופסור, "ראש מועצת גוש עציון מנה את הישגיו של נתניהו באזור: קידום כביש המנהרות, הסדרת צומת הגוש והסדרת המוסד החינוכי בגבעות".

"אף לא יחידת דיור אחת! אבל נתניהו שב ומדקלם, כמו לפני כל מערכת בחירות, שאם הדבר תלוי בו לא תהיה יותר עקירת יהודים. זה היה תלוי בו גם בארבע שנים האחרונות. זה היה תלוי בו אבל הוא עקר והרס ולא בנה כלום. רק את חאן אל אחמר הוא עוד לא הרס כי זה של ערבים" סיכם המגיש.

כזכור, נתניהו נענה להזמנתו של ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן והגיע היום לביקור בגוש עציון, שם סיירו יחדיו בחלקה 91 שבה יבנה יישוב הקבע למפוני שכונת נתיב האבות בישוב אלעזר ובבניין המדרשה לבנות במגדל עוז.