ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, אמר היום (שלישי) בכנס סייברטק בגני התערוכה בתל אביב כי איראן מתקיפה את ישראל בסייבר באופן יום יומי. בדבריו, אמר ראש הממשלה: "איראן מתקיפה את ישראל בסייבר על בסיס יומי. אנחנו עוקבים אחרי זה ומונעים את זה מדי יום". 
"הם מאיימים בעוד דרכים", הוסיף נתניהו, "רק אתמול איימו שוב שישגרו טילים לישראל. אנחנו לא מתרשמים מזה כי הם יודעים מה הכוח שלנו, הגנתית והתקפית. מה שחשוב הוא שכל מדינה יכולה להיות מותקפת וכל מדינה צריכה את השילוב בין יכולות הגנה והתקפה ולישראל יש יכולת כזו". 

יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי, התייחס בנאומו בכנס לאיומי הסייבר במהלך מערכת הבחירות הקרובה. "עלינו להישאר מפוקסים. בחודשים הקרובים עלינו לדאוג לאבטחת הבחירות. אנחנו מטפלים בנושא כבר מעל שנה וחצי, עוד לפני שהוחלט ללכת לבחירות, כי זה תהליך מתמשך. המטרה שלנו היא למנוע איומים בהפרעה על התוצאות, במניפולציות על דעת הקהל. אנחנו מתמקדים בהאקינג ובחדירה למערכות ששולטות בתהליך, ומוודאים שהן נותרות נקיות כפי שהן צריכות להיות. אנחנו עובדים לצד וועדת הבחירות ומקפידים על טוהר הבחירות והפרדת הרשויות. אנחנו לא הרגולטור. אנחנו מייעצים והם אחראים לקבל את ההחלטות".
מוקדם יותר היום, מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמחאני, אמר כי "לאיראן אין כוונה להגדיל את טווח הטילים שלה, אך אנו עובדים על הגדלת הדיוק של טווח הטילים שלנו", אמר שמחאני בכנס הלאומי לטכנולוגיות החלל באוניברסיטה למדע ולחלל.

"טילים מדויקים נמצאים בידיים החזקות של לוחמי ההתנגדות בעזה ובלבנון והם מוכנים לירות על ישראל אם היא תעשה מעשה טיפשות. ירי הטילים יכולים להפוך את החיים עבורם לגיהינום", תקף. שמחאני. הוא התייחס גם לפרשת גונן שגב ואמר: "אין בושה גדולה יותר ליישות הציונית, הטוענת שיש לה עליונות מודיעינית, מכך שאחד השרים שלהם הפך למרגל, ולחפירת מאות קילומטרים של מנהרות תחתה. המנהרות נחפרו בידיהם של לוחמי ההתנגדות בעזה ובלבנון".