המוסד לביטוח לאומי בוחן אפשרות להכניס את המכשיר החדשני firefly , שמחירו המלא  הוא 20 אלף שקל, לסל המוצרים המסובסדים עבור נכי הגפיים המוכרים על ידי המוסד. נכי צה"ל בעלי נכות של 100% או יותר יוכלו לקבל בקרוב את המכשיר ללא תשלום, בכפוף לתנאי משרד הביטחון. 
 
Firefly - אופן חשמלי ראשון מסוגו בישראל שפיתחה חברת זמיר נגישות - עשוי להתחבר לכל סוגי כיסאות הגלגלים הידניים ולהופכם לכיסאות גלגלים ממונעים עם כידון, וכך להקל מאוד את תפקודם העצמאי של הנכים. נכון להיום הזכאות לסבסוד כיסא גלגלים ממונע מטעם משרד הבריאות שמורה לנכי הגפיים הקשים ביותר, וגם לאחר מתן האישור הדרך לקבלת הכיסא כרוכה בביורוקרטיה סבוכה למדי.
 
ה־firefly דומה באופן תפעולו לתלת־אופן ונוסה בהצלחה על ידי נכים משותקי גפיים. בידיות הכידון קבועים כפתורי האצה והאטה לשליטה מרבית במכשיר ומהירותו המרבית היא 12 קמ"ש. 
 

יתרון נוסף של האופן החדש הוא התאמתו לשימוש גם של מי שמתפקד רק עם יד אחת. הוא נוח לתפעול ולהרכבה, וחשוב מכל - הוא משחרר את הנכה מהצורך להפעלה ממושכת של הזרועות ומפרקי הידיים. השימוש ב־firefly מקל על המתניידים בכיסאות גלגלים ומגן עליהם מפני שחיקה של מפרקי הכתף. ה־firefly הוא האופן החשמלי היחיד המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי ומאושר גם להטסה, כך שאפשר לקחת אותו אף לטיולים בחו"ל.
 
"ה־firefly משנה את החוקים ומוציא לחופשי אנשים המרותקים לכיסאות גלגלים", מסרה ל"מעריב" מנכ"לית זמיר נגישות קרן גולן. "מחקרים רבים מראים ששימוש בידיים לגלגול כיסאות הגלגלים פוגע במפרקים ושוחק אותם. עד היום החלופה הבלעדית הייתה היעזרות במלווים. כעת אנשים המרותקים לכיסאות גלגלים יכולים להיות עצמאים יותר ולבצע פעולות בסיסיות ללא צורך בסיוע חיצוני. אנחנו גאים להיות חלוצי השינוי בישראל".