לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - מיכל שיר.



מיכל שיר, מתמודדת בפריימריז בליכוד, במחוז תל אביב


"גדלתי וחונכתי כליכודניקית ואני פועלת כל חיי למען ארץ ישראל. עבדתי עם בכירי התנועה, בין היתר, בנימין נתניהו וגדעון סער. ייצגתי את ישראל במשלחות רשמיות בעולם וייסדתי לפני עשור את המרכז הישראלי להכשרה פוליטית, שהכשיר רבים מהיועצים בכנסת, בממשלה ובגופי התקשורת.



אחרי 24 שנות פעילות בתנועת הליכוד ועשייה למען מדינת ישראל, החלטתי לתרום מכישורי, מניסיוני ומיכולותיי למען מדינת ישראל, גם בכנסת ישראל.


כחברת כנסת אתמקד בשלושה נושאים: חקיקה למען שיפור איכות החיים של אזרחי ישראל, חקיקה כלכלית שתפחית את היקף התלות בהלוואות ומלחמה חסרת פשרות בניסיון להפוך את ישראל למדינת "כל אזרחיה. כמי שצמחה בתנועת הליכוד ופעילה בתנועה מאז ילדותי, אני מבטיחה לייצג נאמנה את האינטרס הלאומי של התנועה ושל מדינת ישראל".



משהו שלא ידעתם עלי: כבר בגיל 14 הייתי שותפה להקמת ההתיישבות "מעלה ישראל" בשומרון, וגם: אני בתו של מיכאל שיר, מייסד העיתון "אצבעוני".