"אתמול נפל דבר בישראל, יש כאלה שיאמרו שזה אירוע שולי, יש כאלה שיאמרו שמריחים מהפך פוליטי כזה או אחר. בשנה שמונה בערב כל מהדורות החדשות צילמו את הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, בחליפה מחויטת עם עניבה חונקת צוואר וחיוך נקי צועד לעבר הפודיום ודפק נאום. הבטיחו נאום של שמונה דקות שהפך לחצי שעה נאום. ניסה לכסות בדבריו את כל החיים במדינת ישראל. שעה לפני כן הליכוד הוציא סרט מכוער שקבע שגנץ הוא שמאלני. כל כותרות העיתונים הבוקר סיפרו על האירוע המסעיר עם התגובות וחלקן מטונפות. שמעתי הבוקר את השר ישראל כ"ץ שהסביר לאריה גולן שהוא מכפר אחים, המקום ממנו הגיע גנץ, וסיפר למאזינים שגנץ שמאלני כי הוריו היו שמאלנים. זה היה בום, ההורים של גנץ שמאלנים. אני זוכר שלפני שבועיים השר אקוניס סיפר שאשתו של גנץ הייתה במחסום ווטש למרות שלא כך הדבר". 
 
"תעמולת השטנה נגד גנץ בעיצומה, מנגד ראש הממשלה זחוח ומאשים את גנץ בשמאלנות, בנט כינה אותו כשל כרמטכ"ל. מירי רגב פתחה אתמול ג'ורה על גנץ כשבידה דף המסרים. כשדרנית הטלוויזיה יונית לוי אמרה לה שהיא מקריאה מדף היא לא התייחסה. זה היה מביך. אני רוצה להעביר את דף המסרים שקיבלתי מגנץ. בדף המסרים היו הקלטות. הבאתי בבוקר את הקלטת שנשלחה לי על ידי גנץ והיו בה חמישה קטעים של ראש הממשלה נתניהו, בהם הוא נשמע איש רציני, אמין ושמילה שלו היא מילה".
קטע 1: "בלב המולדת היהודית חי היום ציבור גדול של פלסטינים, אנחנו לא רוצים למשול בהם, לנהל את חייהם או לכפות עליהם את הדגל והתרבות שלנו. בחזון השלום שלי חיים שני עמים צד לצד זה. לכל אחד הדגל, ההמנון והשלטון שלו כשאיש לא מאיים על הביטחון של שכנו. אם הפלסטינים יכירו בישראל כמדינת העם היהודי נהיה מוכנים להסדר שלום אמיתי ולהגיע למדינה פלסטינית מפורזת לצד המדינה היהודית".
"בנימין נתניהו תומך בהקמת מדינה פלסטינית לצידה של מדינת ישראל. בנימין נתניהו הוא שמאלני".
 
קטע 2: "אמרתי שבחוק החדש ראש ממשלה לא יוכל לכהן יותר משתי קדנציות. אם לא נעשה את זה בקדנציה הראשונה אולי נעשה מה שצריך בקדנציה השנייה. יותר מזה לא צריך".
"מילה של ביבי אינה מילה. הוא מכהן כבר יותר משתי קדנציות וכעת רוצה להמשיך לקדנציה רביעית. לכן אי אפשר לסמוך על המילה של ראש הממשלה".

קטע 3: "מדובר בראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות ואין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל כי קיים חשש אמיתי שיכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על בסיס האינטרס הלאומי".
"אי אפשר לסמוך על נתניהו, הוא יכריע הכרעות על בסיס האישי שלו ולא לפי צרכי מדינת ישראל. הוא נמצא בחקירות משטרה מזה חודשים ארוכים והמון פגישות עם עורכי דין. האיש שקוע עד צוואר ולפי דבריו הוא לא יכול להיות ראש הממשלה. מילה של ראש הממשלה היא לא מילה".