אם אתם אוהבים גיבורי על יש לנו בשורות משמחות עבורכם - הם באמת קיימים, הם בשר ודם והם מסתובבים בינינו. אומנם אין להן גלימה או יכולת לעוף, אבל אם מישהו נקלע למצוקה, היו בטוחים שהם יעשו הכל כדי לחלץ אותו, ולא יהססו לנקוט באמצעים לא שגרתיים.

השבוע למשל, אבא מהפיליפינים הוכיח שהוא גיבור אמיתי, כשנאבק בתנין ואפילו נשך אותו כדי להציל את בנו בן ה-12. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הילד, דייגו אבול חסן, שחה עם אחיו הקטן בנהר ליד ביתם, בעיירה באלבאק, במחוז פאלאוואן, כשלפתע תנין אימתני נשך את ידו השמאלית וגרר אותו מתחת למים.

אביהם, טג'אדה שמע את בנו הצעיר קורה לעזרה ורץ למקום במהירות כשבידיו קרש. בלי לחשוב פעמיים, הוא קפץ למים והחל להכות את הזוחל הענק ללא הרף, ואף חבט באפו - אך התנין סרב לשחרר את דיאגו. באקט של יאוש, טג'אדה תפס את התנין ונשך אותו ברגלו בחוזקה שוב ושוב, עד שהתנין סוף כל סוף שחרר את הילד ושחה משם.

"היה לי כך כך הרבה אדרנלין בגוף, לא היה לי זמן לחשוב" סיפר האב לכלי תקשורת מקומי, "הכיתי את התנין, נאבקתי בו והסתכלנו זה לזה בעיניים, אך הוא סרב לשחרר את הבן שלי. ואז משום מקום, עלה לי הרעיון לנשוך אותו. תפסתי לו את הרגל ופשוט נשכתי אותה הכי חזק שיכולתי, כמו רוטוויילר". לאחר מכן, טג'אדה הוציא את בנו מהמים ולקח אותו לבית החולים דיאגו הגיע לבית החולים כשהוא סובל מחתכים ושריטות בגופו, אך מצבו הוגדר קל והוא שוחרר יומיים לאחר מכן. 
 

דיאגו בבית החולים. צילום מסך
דיאגו בבית החולים. צילום מסך