הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגש קטין בן 15 החשוד כי דקר שני קטינים אחרים בני גילו בעקבות קטטה שפרצה ביניהם לפני שישה ימים בכפר סבא.


ביום שישי לפני כשבוע התקבל  לפנות בוקר במשטרת ישראל דיווח בגין קטטה ברחוב יהודה המכבי בכפר סבא וכן דווח כי מהמקום פונה על ידי מד"א קטין בן 15 כשהוא דקור בצווארו ומצבו קשה. הדקור פונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים "מאיר"בכפר סבא. עם הגעת השוטרים למקום, הם איתרו שני חשודים בני 15 מכפר סבא ותפסו ברשותם שני סכינים.



מהחקירה עולה כי קדם לאירוע הדקירה אירוע נוסף, כשלוש שעות קודם לכן, במהלכו הדקור חתך את אחד החשודים בידו ופצע אותו באורח קל. הרוחות נרגעו וכל אחד התפזר לדרכו. בהמשך הלילה, חברו של הקטין שנחתך בידו, התקשר לדוקר ולחבר שלו וביקש מהם להיפגש בגן ציבורי סמוך למקום בו הם גרים. כאשר נפגשו, החלה קטטה במהלכה נדקר אחד מהם בזרועו ואחר נדקר בצווארו ופונה כאמור במצב קשה לבית החולים. הדקירה נעשתה באמצעות מספריים בהם הצטייד החשוד שדקר.



עוד עולה מהחקירה, כי החשוד שדקר הסליק במעילו את המספריים לפני שיצא לפגוש באחרים בגינה הציבורית וכשהגיע לגינה, הבחין כי מי שהזמין אותו למקום, מסתיר בעצמו ובכיס מעילו סכין מטבח גדולה (שכאמור נתפסה מאוחר יותר ע"י השוטרים).



בסיום האירוע השני, התקשר הדוקר לקרובת משפחתו וביקש ממנה להעלים את המספריים איתם דקר. קרובת המשפחה ניקתה את המספריים והעלימה אותם מהמקום ובהמשך אף סייעה בהסתרתו של החשוד בביתה. בעקבות כך, היא זומנה לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים.



חקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי התחנה העלתה כי במהלך התקשרויות של החשוד עם אחרים, הוא נשמע אומר: "יש לי דם על הידיים, יש לי דם על הידיים, מה אני אעשה? דקרתי אותו בגרון". שלשום שוחרר הדקור בצווארו מבית החולים ועם שחרורו ובשל מעורבותו בקטטה, הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחרר למעון לנערים בסיכון.



שני החשודים הנוספים נעצרו כאמור כבר ביום הקטטה ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. שניים מהם שוחררו בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד אתמול, עת הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בימ"ש השלום הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים והמשטרה עררה על החלטה זו ובדיון שהתקיים אתמול, קיבל ביהמ"ש המחוזי בלוד את בקשת המשטרה להותיר את החשוד במעצר ולהאריכו ביומיים נוספים עד ליום שישי.