לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אורלי יחזקאל.





אורלי יחזקאל מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד לכנסת במשבצת מישור החוף



"כיהנתי כמנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל והמשרד לשיתוף פעולה אזורי, וכמו כן בתפקידים נוספים בשרות המדינה כמו: ראש מטה שר הבריאות, שר הקליטה, משרד לענייני ירושלים והתפוצות, המשרד לביטחון פנים ועוד. הייתי הראשונה לכהן כיו״ר הדירקטוריון של החברה לפיתוח מזרח ירושלים. כיום אני מכהנת כחברת מועצה במועצה לשידורי כבלים ולווין. כיהנתי כחברת מועצה במועצה לקידום נשים בספורט, חברת מועצה בוועדה קרואה בערערה, חברה בוועדה לתכנון ובנייה עירון, חברה בוועדת המכרזים ועוד בתפקידים ציבוריים נוספים. אני פעילה חברתית שנים רבות ועל פעולה זו נבחרתי להדליק משואה ביום העצמאות בעירי - חדרה. כיום אני מנכ״ל ובעלים של חברה העוסקת בניהול פרוייקטים וקידום יוזמות חברתיות וכן עוסקת במתן ייעוץ אסטרטגי".



"יש לי היכרות וניסיון מצוין עם מערכות השלטון, ממשרדי ממשלה, וועדות הכנסת דרך חברות ממשלתיות ועד רשויות מקומיות. ‎בשנות עבודתי בשירות המדינה יזמתי והייתי שותפה למאות פרויקטים חברתיים בהיקפי ענק ובהם כאלו שגרמו למהפכה של ממש. בתקופתי כמנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוקמה הפקולטה לרפואה בצפת והתקדמה הקמת עיר הבה"דים בנגב, כמו גם הקמת חדר מיון קדמי באילת ועוד. ‎לכל הפרוייקטים האלה גייסתי תקציבים מקרנות בחו"ל בנוסף לתקציב המשרד. כמו כן הוקמו כיתות חכמות, הוקמו 22 מרכזי צעירים, ועוד".



"אני בעלת תואר ראשון B.A במדעי המדינה בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן ותואר שני M.A בממשל ומדיניות ציבורית עם התמחות בניהול כספים בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן. אני בוגרת לימודי תעודה בגישור מטעם השלטון המקומי, בוגרת התכנית להכשרת דירקטורים ונושאי משרה בתאגידים בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ( לה״ב), בוגרת לימודי תעודה במכון לשלטון מקומי מטעם אוניברסיטת בר אילן ובוגרת לימודי תעודה בתקשורת. כמו כן, שימשתי כמרצה באוניברסיטת בר אילן במחלקה לשלטון מקומי ועוד. אני חברה ותיקה בליכוד ופועלת ברוח המפלגה לחיזוק חברתי. גם כשהייתי מנכ"לית של משרדים ממשלתיים וגם בתפקידיי הנוספים תמיד הסתכלתי על האזרח ועל אינטרס הציבור. שליחי ציבור נועדו לשרת את הציבור ולא ההיפך. בשבילי לשרת את הציבור זו שליחות וכך אני מתכוונת לעשות גם בכנסת".



‎"בשנים האחרונות התמקדתי במאבקי הקשישים והנכים להעלאת הקצבאות ובמאבק המשפחות הצעירות להורדת יוקר המחיה. גם בכנסת הבאה, כנציגה של מישור החוף, אני מתכוונת לפעול ברוח הליכוד ולהמשיך לחזק את הנושאים החברתיים".



פרט שלא ידעתם עליי: 
בתקופתי כמנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוקם פארק נחל באר שבע.