לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: שבח שטרן.



שבח שטרן, מתמודד במשבצת יו"ש בליכוד



"אני בן 68, אב לשבעה ילדים, סב ל-15 נכדים, לוחם בצנחנים בשתי מלחמות, בוגר תואר בפיזיקה באוניברסיטת בר אילן, בעלים ומנהל בחברת תוכנה. ממייסדי ההתיישבות האידיאולוגית ביהודה ושומרון, גר בישוב שילה מייסודו. עסקתי עשרות שנים בהקמת יישובים ובבניינם. הייתי בעברי ממנהלי תנועת ההתיישבות "אמנה". אני חבר בגופים חשובים בליכוד: ועדת החוקה, ועדת בחירות, הנהלת לשכת הליכוד. נחשב לאחד מגדולי הפוקדים האידיאולוגיים במסגרת המטה הלאומי בליכוד".



"אני מגדיר את עצמי כ-"חייל של ארץ ישראל, אבל לא רק. לפני שנה, בהובלתי, קיבל מרכז הליכוד את ההחלטה ההיסטורית להחיל את הריבונות על ההתיישבות ביו"ש. ביום שיחילו את החוק הישראלי על יו"ש וביום שרעיון 'שתי מדינות לשני עמים' ימחק מהלקסיקון של הליכוד, אשמח לפרוש מהכנסת, כדי ללכת ולשחק עם הנכדים".



פרט שלא ידעתם עלי: "ארבעה אחים שלי מאבי (לפני שנולדתי) נספו בשואה, וזה אחד הדברים שמנחים אותי בחיים: לעולם לא עוד".