לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את עתירתו של גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, להתמודד ברשימה הארצית של המפלגה, שרון הבן מגיב כעת. בראיון לתוכנית 'שש עם סיוון רהב מאיר' בערוץ 12, אמר שרון כי "מדובר בדבר חריג מאוד. אף פעם לא חסמו מישהו מלהתמודד. זה באמת מפליא אבל זה לא משנה. אני אעשה כל מאמץ שהליכוד ייבחר מכיוון שהוא טוב למדינה". 
שרון הגיב לטענות הליכוד כי היה מעורב בהתנתקות והבהיר כי גם ראש הממשלה נתניהו תמך בתוכנית ואף הצביע בעדה. "אני הייתי נזהר במקומם מהטיעון הזה", אמר "ראש הממשלה נתניהו היה ממנסחי הצעת ההחלטה בממשלה, הצביע בעדה בכנסת וקרא לאורי אריאל בזמנו 'שלא תהיה לך טעות, אני אתמוך בתוכנית'. אם יש למישהו בעיה בנוגע ליציאה מעזה הוא צריך לבוא בטענות למי שהרים את ידו - לנתניהו לישראל כ"ץ ולכל שרי הליכוד. רוב גדול בציבור תמך בהתנתקות וכך גם רוב שרי הליכוד. לא שמעתי מבין המתנגדים מי שרוצה לחזור לעזה".

כזכור, בית המשפט המחוזי קבע כי אין מקום להתערב בהחלטת יו"ר ועדת הבחירות של הליכוד, השופט בדימוס מנחם נאמן, שדחה לפני מספר ימים את הבקשה של שרון לשנות את בקשת המועמדות שהגיש לפריימריז של המפלגה מהמחוזות לרשימה הארצית. השופט נאמן דחה את הבקשה והחליט שגלעד שרון צריך להביא אישור ממזכירות הליכוד בהסכמת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

"בחינת ההחלטה במשקפיים מנהליות מלמדת כי החלטת יו"ר ועדת הבחירות לא חורגת באופן מהותי ממתחם הסבירות, באופן המצדיק התערבות", נכתב. "אין מחלוקת כי המבקש (שרון) לא עומד בתנאים. יו"ר הוועדה לא דחה את בקשת המבקש, אלא הפנה אותו לנהוג לפי הסדרים הקיימים בחוקת הליכוד ולפנות לגורמים המתאימים להחלטה בדבר מתן הפטור. אין מדובר בהחלטה בלתי סבירה באופן קיצוני. טענת המבקש כי היה צריך לאפשר לו פטור אוטומטי, תוך "דילוג" על החלטה פורמלית של יו"ר הליכוד והמזכירות כנדרש בחוקה, בשל החלטת בית הדין וקיומה של מדיניות כללית הפוטרת מהצורך בהחלטה פרטנית, אינה מחויבת המציאות".