גם בשבת הקרובה צפויות להימשך העבודות בגשר יהודית בת"א. בתנועת 'חזון' קוראים לציבור להשאיר השבת סביב שולחן השבת כיסא ריק עם אפוד זוהר, וזאת כהזדהות עם עובדי מע"צ אשר מחויבים לעבוד בשבת, ולהיות הרחק ממשפחתם ומשולחן השבת. המיזם מגיע לאחר שבתחילת השבוע פורסם סרטון מהעבודות בשבת האחרונה בגשר יהודית. בסרטון נראים הפועלים במהלך קידוש של ערב שבת ליד שולחן ערוך בעוד שהם לובשים את בגדי העבודה, אפודים זוהרים וקסדות.
'בחזון' מפרסמים סרטון, בו מוצגת כביכול הכתבות של עובד בגשר, העובד קשה במהלך ימי השבוע, ללא שמצליח לפגוש את משפחתו ומבטיח לבתו כי בשבת הם יפגשו ויהיה לו זמן פנוי להשקיע במשפחה, אך לבסוף הוא מוצא את עצמו גם בערב שבת בעבודות על הגשר.
"לצערנו יהודים רבים, שומרי מסורת מוצאים עצמם ללא ברירה עובדים בשבת. אלפי שנים יהודים מסרו נפשם בכל העולם על שמירת השבת, והיום שקמה מדינת היהודים הם מחויבים בכדי להביא פרנסה לביתם לעבוד בלילות שבת, ולעשות קידוש בעוד הם עם קסדה ובגדי עבודה. האם זה מה שחשבנו שיקרה שהקמנו מדינה ליהודים?. חייבים לשים לדבר הזה סוף, ולהחזיר את השבת למדינת ישראל. בשביל זה הקמנו את 'חזון', אני קורא לכל יהודי שחשוב לו מסורת ישראל להצטרף אלינו." אומר הרב דרור אריה ממובילי תנועת 'חזון'. 

תנועת 'חזון' החלה לפעול בימים האחרונים במטרה "להשיב את מדינת ישראל אל מטרות הקמתה - מדינה יהודית לעם ישראל. אחרי אלפי שנות ציפייה, חלום המדינה היהודית התגשם. היום, 70 שנה אחרי, הגיע הזמן לערוך "בדק בית" ולחזק את הזהות היהודית" נאמר בפרסומים של הקמת התנועה. התנועה צפויה לקראת הבחירות לדרוש מכלל המפלגות להתחייב לקדם סדר יום יהודי במדינה.