מפלגתה של עדינה בר שלום, אחי ישראלי, הודיעה היום על הצטרפותו של עודד פריד לרשימת המפלגה. הודעה זו מפתיעה במיוחד בעיקר בשל העובדה שמדובר במפלגה המשלבת דתיים וחילונים, וכן מנוהלת על ידי אישה דתייה, בתו של הרב עובדיה יוסף, הרב הראשי הספרדי לשעבר ומנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, שנחשב לאחד מגדולי הרבנים והפוסקים בדור האחרון. כאמור, המפלגה הוסיפה כעת למפלגתה את פריד, נציג קהילה גאה, לשעבר מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב וראש הפורום למדיניות ציבורית ללהט"ב. 

פריד מציג עצמו כבעל ניסיון עשיר עשיר בתחום הציבורי כיועץ אסטרטגי ומנהל קמפיינים פוליטיים וציבוריים למשך שנים רבים. הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בלימודי המשפט מאוניברסיטת בר אילן. 
על הצטרפותו הודיעה היום המפלגה בדף הפייסבוק שלה, בצירוף ההודעה "אנחנו במפלגת אחי ישראלי, בהובלתה של עדינה בר שלום, יודעים שכולנו נולדנו שווים בפני האלוהים, וכך אנחנו מתייחסים לכל הקהילות, כולל לקהילת הלהט"ב. כולנו שווים, כולנו מחוייבים לכך". 

פריד אמר כי "מנכ"ל האגודה למען הלהטב בישראל וכנציג הקהילה הגאה בכנסת ראיתי מקרוב איך חברי וחברות כנסת מוותרים עליי ועל הקהילה שלי. אבל אני לא מוכן לוותר. אז אחרי הרבה שנים של פעילות ציבורית וקידום מדיניות אני קופץ לזירה והולך להשפיע מבפנים. מהטמה גנדי אמר 'הייה השינוי שאתה רוצה לראות בעולמך' וזו בדיוק הסיבה שבגללה הצטרפתי למפלגת אחי ישראלי. כי זו מפלגה שהיא היא השינוי שאני רוצה לראות בישראל. 
אני רוצה ישראל שבה אישה חרדית וגבר הומו מדברים זו עם זה ומכבדים זה את זו, כי שנינו בני אדם. ישראל שבה ימנית ושמאלני מתווכחים אבל אומרים שלום זה לזו כי שניהם פטריוטים. ישראלי שבה יהודי ודרוזי שותפים ושווים כי שניהם ישראלים. המערכת הפוליטית של השנים האחרונות מתבססת על קיטוב, על הפרד ומשול ועל פוליטיקה של זהויות שמשרתת את הפוליטיקאים ולא אותנו. הגיע הזמן לשנות את זה. אני מאמין שיחד עם עדינה בר שלום, גדעון שפר, רות ירון ושאר חברי וחברות אחי ישראלי אנחנו נהייה ונעשה את השינוי".

עדינה בר שלום ועובדיה יוסף. צילום: יהונתן שאול