אחד המשתתפים בפרויקט "האנשים של האינטרנט" של בזק, הוא סרג', חתול בן שנה וחצי מגזע בריטי ארוך שיער, המתגורר בתל אביב אצל הבעלים שלו אלי קגן מגיל חודשיים. "מהר מאוד גיליתי שסרג' הוא 'חתול פחים בלב שלו', שאוהב להיות בחוץ הרבה יותר מלהיות בבית", סיפר, "הוא היה רובץ תמיד ליד הדלת, מיילל שהוא רוצה לצאת ובוכה שאני יוצא מהבית".
הדבר גרם לקגן להחליט לקחת אותו איתו לכל מקום, כולל לעבודה שלו בהייטק. סרג' הוא אינו החתול הראשון שקגן מגדל, ולדבריו אף אחד לא התנהג כמותו. "במהלך הטיולים שלנו, אנשים שאלו אותי לא פעם האם יש לסרג' פייסבוק", הסביר קגן, "כולם לחצו עלי לפתוח לו עמוד באינסטגרם ובפייסבוק". תוך פחות משנה, יש לו למעלה מ-88 אלף עוקבים.

בתוך פרק זמן קצר יחסית, סרג' הפך להיות כוכב רשת, שאנשים עוצרים אותו ברחוב כדי להצטלם איתו. זה רק היה עניין של זמן עד שזה שהוא יהפוך לתופעה באופן רשמי. כמו כן, הוא קיבל מספר הצעות עבודה מחברות של אוכל לחתולים, אבל לדברי קגן, "סרג' צעיר מדי בשביל זה, ועדיין לא בשל לזה". הוא שיתף כי הרבה אנשים "הלכו ואימצו חתול בזכות ההיכרות שלהם עם סרג' שלי". 
פרויקט הצילום "האנשים של האינטרנט" מתעד קשת רחבה של ישראלים, העוסקים במגוון תחומים, כאשר המשותף לכולם הוא השימוש באינטרנט כאמצעי העיקרי להשגת מטרתם. מטרת הפרויקט, שצולם ע"י הצלמים אורי טאוב ורונית כהן, היא לתעד את העשייה היומיומית הפשוטה, האותנטית ולבחון את הרגע בו שינוי מתרחש בחיים וכיצד הוא משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו.