גבר כבן 30 נהרג היום (שישי) בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב בכביש 358 בין לקיה ללהב. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו לאחר ניסיונות הצלה שלא צלחו, והעניק טיפול רפואי לשלושה בני אדם נוספים שנפצעו, בהם גבר כבן 30 במצב אנוש, ילד כבן 8 במצב בינוני עם חבלות בראש ובחזה וגבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלת ראש. 



חובש מד"א, שי אוראל, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. חלקם הקדמי של הרכבים נפגע קשות ואחד הרכבים הוסט לשוליים מעוצמת התאונה. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 30, נלכד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שלושה נפגעים נוספים מהתאונה שחולצו מהרכבים טופלו בשטח ע"י הצוותים של מד"א ופונו לבי"ח כשמצבו של אחד אנוש והשניים הנוספים בינוני".

מוקדם יותר היום, דיווח המרכז הרפואי זיו בצפת כי עשרה בני אדם הגיעו לטיפול רפואי בו לאחר תאונה בין שני כלי רכב בכביש 85. בין הפצועים גם ילדים בגילאים חודשיים, שנה, 3, 7 ו-13. כל המטופלים הגיעו בהכרה ובמצב בינוני. 

עוד היום, שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בין כלי רכב ברחוב ההשכלה פינת האוניברסיטה בנתניה, בהם גבר כבן 50 במצב בינוני שסבל מפציעות בחזה ובגפיים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצועים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים לניאדו.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה אמש את נתוני ההרוגים בתאונות הדרכים לשנת 2018, במהלכה נרשמה ירידה משמעותית במספר ההרוגים. 316 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשנת 2018, ירידה של כ-13.2 אחוז במספר ההרוגים לעומת השנה שלפני כן, בה מצאו את מותם בתאונות 365 בני אדם - ממוצע של הרוג בכל יום. 

עוד עולה מהנתונים, כי הירידה בתאונות עם נפגעים הייתה בכל סוגי תאונות הדרכים. ב-2018 נרשמו 287 תאונות קטלניות (עם הרוגים), ירידה של כ-11 אחוז. במהלך השנה אירעו 1,710 תאונות קשות (עם פצוע קשה), ירידה של כ-12 אחוז. אשתקד נפצעו 1962 בני אדם באורח קשה בתאונות הדרכים.