שרת התרבות והספורט מירי רגב כינתה הערב (שישי) בערוץ 12 את יו"ר רשימת "חוסן לישראל" בני גנץ "אקדח צעצוע". בראיון לתוכנית "אופירה וברקוביץ'", אליו הגיעה לאחר חילופי דברים קשים בעבר בינה לבין מנחת התוכנית אופירה אסייג, השרה הגנה גם על ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו וכן על פועלה במשרדי התרבות הספורט.  



"גנץ חיוור בעיניי, הוא אקדח צעצוע", אמרה רגב על המטכ"ל לשעבר. כאשר המנחה אייל ברקוביץ' ביקר את השימוש בכינוי "אקדח צעצוע" אמרה השרה: "כשהיה רמטכ"ל לא ביקרתי אותו, מאז שנכנס לפוליטיקה הוא עשה כמה דברים. איך הוא יכול לומר שלוש שנים היה שקט כשלפני חצי שנה נפלו טילים". ברקוביץ' השיב לה: "אבל אתם הייתם בשלטון". רגב ענתה לו: "אבל אנחנו לא אמרנו שהיה שקט". השרה הוסיפה: "אני דוגרית ולא מעונבת ולא רוצה להיות מעונבת. אני מייצגת את העם".



שרת התרבות אמרה כי תמשיך לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו גם אם יוגש נגדו כתב אישום: "הוא צריך להישאר בתפקידו עד שבית משפט יגיד אחרת. אני מתפללת ומאמינה שזה לא יקרה". על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמרה: "אני מכירה אותו והוא אדם ישר והגון אבל גם הוא בן אדם. אנחנו רואים את הלחץ של ההפגנות של השמאל שהוא חייב להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה". 

"הכל המצאות" 

השרה הגנה גם על רעיית ראש הממשלה כשנשאלה אם היא חוששת ממנה. "אין מה לפחד ממנה היא אישה מדהימה, היא אישה טובה, היא אישה רגישה", אמרה רגב. "אני מכירה אותה ואני אומרת שכל הסיפורים שיש סביבה הם המצאות. לפי מה שאני מבינה זה המצאות".

בתגובה לשאלה על תפקידה בממשלה אמרה השרה מהליכוד: "כשמזיזים גבינה זה גורם לאנשים להתעצבן. אני מיציתי את תפקידי כשרת התרבות והספורט, המהפכה שאני עשיתי בתחום לא היה כמותה מעולם. תפקידה של שרת התרבות הוא לא לאחד או לפלג הוא שכל אחד ימצא את הזהות שלו. שרת התרבות מירי רגב שמה את המזרח והמערב ביחד. אני עוסקת במגוון, בהנגדה, במזרח ובמערב".

כשנשאלה האם היא רואה במילה "שמאלן" קללה, אמרה שרת התרבות והספורט: "מה פתאום? זו תפיסת עולם. אני מכבדת את האג'נדה אבל לא מקבלת אותה, זה בסדר גמור שחושבים אחרת ממני. אם הוא חושב שאני צריכה לממן מוסדות בידור שנותנים ביטוי למחבלים כמו ואליד דקה, או לוותר על חלקים מהארץ שלי כדי לחיות פה, אני לא  מקבלת את זה. עומד אדם כמו קוטלר וקורא לנו מנשקי מזוזות או בהמות. אם מישהו מהשמאל לא מקבל משהו שאנחנו אומרים קוראים לנו פשיסטים. תראי מה כתבו על ראש הממשלה ומי שבעד ההתיישבות".