מתפקדי הליכוד יכריעו ביום שלישי בנושא בקשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל שני שיריונים נוספים במקומות נמוכים ברשימת הליכוד, בנוסף לשיריון במקום ה-21 שכבר אושר לו בחודש שעבר. לדבריו, הדבר דרוש כדי להיערך לקראת החיבורים הצפויים בשמאל. במכתב של ראש הממשלה נכתב: "מתפקדי הליכוד היקרים, אנחנו עומדים בפני מערכה קשה. השמאל והתקשורת עושים מאמצים כבירים להפיל את ממשלת הליכוד. אנו עומדים בפני מערכה קשה. השמאל והתקשורת עושים מאמצים כבירים להפיל את ממשלת הליכוד. אנחנו חייבים להיערך בהתאם".

עוד נכתב: "בבחירות הקודמות איפשרתם לי לשבץ שני מועמדים ברשימת הליכוד לכנסת במקומות 11 ו-23. לאור החיבורים הצפויים בשמאל במטרה להפיל את ממשלת הליכוד, אני מבקש מכם לאשר לי הפעם לשבץ ברשימת הליכוד שלושה מועמדים במקומות 21, 28 ו-36. אני משוכנע שהדבר הכרחי כדי להגדיל את סיכויינו לנצח בבחירות".

כזכור, בחודש שעבר ועדת החוקה של הליכוד אישרה את הצעת ראש הממשלה ויו"ר הליכוד לפיה יוקצה לו שיריון במקום ה-21, וכן את הבאת הצעה נוספת לשיריון במידת הצורך לפני הבחירות. 

ועדת החוקה קיימה דיון סוער בנושא הרכב רשימת המפלגה בכנסת הבאה. גורמים בוועדה אמרו אז בשיחה עם "מעריב אונליין" כי ראש הממשלה מבקש שני שיריונים עבורו, במקומות ה-19 וה-21, זאת בעוד שנציגי המרכז דורשים לאפשר לו רק מקום אחד ברשימה. במהלך הדיון הסוער, הורחק מהאולם לזמן קצר חבר המרכז אסי לוי, שדרש בתוקף כי השיבוצים למחוזות ולמגזרים יחלו כמו ברשימה הקודמת, במקום ה-16 ולא במקום ה-20 כפי שהוצע כעת. 
המקומות השמורים למחוזות ולמגזרים יחלו במקום ה-19, לעומת ה-16 בבחירות הקודמות. המקום השמור למגזר הלא יהודי, שבו אמור להיבחר השר איוב קרא, יהיה על פי ההצעה במקום ה-31, הספק ריאלי. כמו כן, המשבצת של מחוז יו"ש, תידחק לפי הרשימה שמציע נתניהו למקום ה-38 והלא ריאלי. הבטחת ייצוג לעולים נדחתה למקום ה-28 והייצוג לצעירים ל-33. מיעוטים נמצאים במקום ה-35 בלבד.
אם השיריון לנציג המגזר הדרוזי יידחק או יבוטל כליל, קרא יתקשה להתמודד שכן במקום כמה אלפי קולות בודדים הוא יזדקק למספר גדול בהרבה. הדבר אומר שכל השרים והח"כים שמכהנים כיום, יצטרכו להתמודד ברשימה הארצית. מסיבה זו, מופעל לחץ רב במטרה להשאיר כמה שיותר מקומות עבורם ברשימה הארצית, ולהזיז את חברי המרכז והמחוזות אחורה ברשימה.