ההכנות הקדחתניות לתחרות האירוויזיון שתיערך בתל אביב בחודש מאי הקרוב, כמו גם חרושת השמועות סביב ההופעה המסתמנת של הזמרת מדונה בערב החגיגי, מעוררות עניין רב גם בבחירת המועמד הישראלי הבא לתחרות האירופית, ותורמות לרייטינג של הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". מולה, הריאליטי המדובר "האח הגדול VIP", לא מצליח לגבור על המתחרה.



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "הכוכב הבא" של הזכיינית "קשת 12" עם 19.4 אחוזי רייטינג, שמביאים אותה אומנם לניצחון בערב, אך מהווים ירידה ניכרת מהפרק הקודם ששודר ביום שני והביא לזכיינית 22.7 אחוזים. מולה "האח הגדול VIP" של "רשת 13" גרפה 17 אחוזים, וספגה גם היא ירידת צפייה, אך מתונה בהרבה מהפרק הקודם שקיבל 17.2. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 4.1 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 20.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.3 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים. בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכנית "פגוש את העיתונות" שהביאה 12.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "המטה" שקיבלה 4 אחוזים. "כאן 11" ששידר שידור חוזר של "זמן אמת" הגיע אל החדשות עם 2.3 אחוזים בלבד.