לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: היידי מוזס.

מי אני
"בת 36 אימא לשלומי וריקי. שירתתי את הציבור במשך עשור בכנסת בהיותי לוביסטית חברתית בחינם ופתרתי מצוקות לאנשים רבים בנושאים של רווחה, חינוך, בריאות, הקהילה של היוצאים מהעולם החרדי. יזמתי וועדות שדולות וקידמתי שלושה עשר חוקים ביניהם תיקנתי את החוק של היתומים החרדים, חוק הנקה במרחב הציבורי, חוק המגשרים ועוד".

"הפעם הליכוד מקבל ח"כית מוכנה, מקצועית שאינה זקוקה למאה ימי חסד. נולדתי בבית פוליטי, אבי הוא יושב ראש סיעת יהדות התורה וחבר כנסת כבר כמה קדנציות עד ביאת המשיח בעזרת השם, אצלם זה נצחי ואצלנו עוברים איזה פריימריז קטן, קלללללל...כשאני גדלתי בחברה החרדית, בבית החשוב הזה, מעולם לא חשבתי לצאת משם או לעזוב, מאוד הרגשתי מחוברת למקום ממנו באתי, עד שרציתי סך הכל להתגרש אחרי שאירסו וחיתנו אותי בגיל 16 אז במטרה למנוע ממני לעשות את הצעד הזה לגירושים העלימו לי את ילדי, בעוד ריקי התינוקת הייתה יונקת ואת הצרחות והבכיות שלה אני עד היום שומעת באוזני כי העלימו לי אותה באכזריות. וישבתי ששה ימים ולא ידעתי אם אי פעם אראה אותם". 

"אלה היו שישה ימים שבהם קיבלתי החלטות גורליות עבור ילדי ועבורי, שלא אני ולא הם ולא הדורות הבאים אחרי יהיו חלק מקהילה אשר אלימה כלפי נשים וילדים. היציאה ארכה חמש שנים מגיל 21 ועד גיל 26. ובגיל 26 החלטתי שאני רוצה ללכת לכנסת לראות שלא יעשו לנשים את מה שעשו לי". 
מדוע לבחור בי?
"כיוון שרק מי ששינתה במו ידיה את חייה תוכל לשנות עבור האחר, ומכיוון שאני מקצוענית עם לב ענק לעשות ולשנות במסירות נפש. הוכחתי את עצמי בעשור האחרון שסייעתי כל כך הרבה ללא תמורה. את צופית גרנט הכרתי לפני חודש וחצי ולאחר שיחות מרובות עמה אני מתכוונת בקדנציה הקרובה לקחת את החוק של הדרת הקשר בין הילדים להוריהם לידיי".

"היא ביקשה ממני והתחלתי מיד לבדוק מה קורה עם זה ומדוע לא החל הדיון בוועדה וקיבלתי תשובה מניסן סלומינסקי שבעוד שבוע וחצי ייתן תאריך, אבל אז התפרקה הממשלה ואני הבטחתי לצופית שמיד עם היכנסי לתפקיד אקח את החוק בתור חברת כנסת ואקדם אותו מתחילתו ועד סופו כדי שלכל הורה יהיה זכות לראות את הילד שלו. השאיפה שלי להיות יושבת ראש וועדת העבודה והרווחה ובמקצוענות רבה לתקן עוולות שנעשו שנים כלפי חלקים נרחבים בציבור". 


פרט שלא יודעים עלי

"הכל יודעים עלי, בדיקה קצרה ב-Google".