זה אומנם לגיטימי בדייטים, אבל אם גם לאחר הנישואים בני הזוג דורשים שתתחלקו איתם בחשבון - זה כנראה זמן טוב לברוח. אחרת, אתם עלולים לסיים כמו האישה הזאת מאוסטרליה, שבעלה עשה לה בושות במסעדה כשהגיע זמן התשלום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, האישה ישבה לארוחת צהריים עם בעלה במסעדה סינית בסידני, והשניים נהנו מאוכל עסיסי וטעים ובילו בנעימים.


אבל אז כשהגיע זמן התשלום, האישה נחרדה כשבעלה דרש שהם ישלמו "חצי-חצי", וסירבה להוציא את הארנק. בתגובה לכך, בעלה המביך התקשר למשטרה והסביר להם שאשתו מצפה שהוא ישלם על כל הארוחה, ודרש שידאגו לכך שתשלם את חלקה. 

שוטרים אכן הגיעו לבסוף למסעדה, אבל רק כדי להזכיר לבעל הזועם שהוא יכול להתקשר אליהם במקרי חירום בלבד, ושזה ממש לא אחד מהם. נכון לעכשיו, לא ממש ברור מי שילם בסוף והאם בני הזוג התחלקו בתשלום או שהבעל המבויש שילם על הכל. "אנחנו לא בטוחים מי שילם בסוף על שאר הארוחה", מסרה המשטרה בהצרה רשמית ומאכזבת. 
 
הזמין לאשתו משטרה כי סרבה לשלם. אילוסטרציה: אינגאימג
הזמין לאשתו משטרה כי סרבה לשלם. אילוסטרציה: אינגאימג


במקרה דומה שהתרחש בסין כמה שבועות קודם לכן, אישה שפכה תה רותח על הדייט שלה כי העז לבקש שתתחלק איתו בחשבון. הגבר, שיאו וואנג, בן ה-29, החליט לצאת ל"בליינד דייט" לאחר שהוריו דחקו בו להתחתן. הוא פגש את הדייט שלו שיאו שו לארוחת צהריים, אך אחרי זמן מה שניהם הרגישו שהם לא מתאימים האחת לשני. 

אבל במקום להיפרד כידידים, שו התקשרה לחברים שהיו באזור והזמינה אותם להצטרף אל השניים. כשה"דייט" הביזארי הגיע סוף כל סוף לסיומו, שו נחרדה כשוואנג ביקש שתשלם על חלקה בדייט הכושל. השניים החלו לריב, עד שבשלב כלשהו שו לקחה כוס תה רותח ושפכה על וואנג. למרבה המזל, הוא לא סבל מכוויות, ולבסוף ההנהלה התערבה ואף הצליחה לגרום לשו לשלם את חלקה.