לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: נפתלי בן סימון.



נפתלי בן סימון. צילום ללא קרדיט

נפתלי בן סימון מתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת במשבצת מחוז תל אביב



"אני בן 57 נשוי פלוס שלושה ילדים, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת. שימשתי כתב ומגיש בערוץ הראשון במשך 20 שנה. רק הליכוד ישמור על האיזונים הנכונים לביטחון ישראל, יחזק את הזהות היהודית, יקדם רפורמות כלכליות להגברת התחרות במשק, ימחק לחלוטין באמצעות תשתיות תחבורתיות את המושג פריפריה ומרכז ויגביר את הסיוע לאוכלוסיות הנזקקות. זה המוטו שלי".



"האני מאמין שלי הוא קביעת מדד חדש לקיום בכבוד באוכלוסייה, דרך הגדלת שכר המינימום ל-75% מהשכר הממוצע במשק, המשך חיזוק וביסוס הפריפריה בחינוך למצוינות, עידוד אוכלוסיות בקרב החרדים והערבים להשתלב במעגל העבודה, הכנסת החינוך הפיננסי כלימוד חובה במערכת החינוך וחיזוק ערכי התרבות והזהות היהודית בתרבות ובתקשורת".



"אני מתמודד לכנסת כי אני רוצה להיות בצד שעונה תשובות לכל אלה שמפקפקים בזכות שלנו להיות כאן. עונה תשובות לסוגיות הדורשות טיפול דחוף כמו במערכת הבריאות והרווחה, לקדם נושאים חברתיים כלכליים ולקיים צוואה של אימי המנוחה: על ישראל חלמנו במרוקו ועל ישראל נילחם ונשמור מכל משמר".



"ישראל של היום היא מדינה עוצמתית שמביאה לידי ביטוי ככתבו וכלשונו את חזונם של נביאינו - אור לגויים, או במילים אחרות, תיקון עולם. אנו מתקנים את העולם בכל יום וכמעט בכל מקום ביבשות השונות. על זה גאוותי בישראל בכלל ובממשלת נתניהו בפרט".



המסר שלי לבוחר: "במשך 20 שנה הבאתי את פניה החברתיים והכלכליים של הפריפריה אל מסך הטלוויזיה כדי להעלות את מצוקותיהם אל סדר היום הציבורי. חרשתי כל פינה בארץ ואני מכיר את החברה הישראלית על כל רבדיה, לכן יש לי את היכולת לספק תשובות ולהביא פתרונות במגוון תחומים. במשך 20 שנה בטלוויזיה שמרתי על הגינות, מקצועיות וערכיות. את אלה אני מתכוון להביא גם לעשייה הפוליטית שלי בכנסת".



דבר שלא ידעתם עליי: "בתור נער בן 14 הייתי עובד בכל חמישי בלילה עד אור הבוקר באפיית חלות במאפיית דוידוביץ' במפרץ חיפה. הייתי מגיע הביתה עם חלות חמות ולא היה מאושר ממני. עם כסף הכיס שקיבלתי הייתי קונה מידי פעם כרטיס למשחק כדורגל של הפועל חיפה באצטדיון קריית חיים או מעביר לאימא שלי לקופת המשפחה הכללית שהייתה צריכה לכלכל 11 נפשות".