סערת העכברים בדומינוס פיצה: מנכ"ל הרשת, יוסי אלבז, העלה היום סרטון לעמוד הפייסבוק של הרשת, בו הוא מתנצל על התקלה המביכה שקרתה בסניף מרכז הכרמל בחיפה. הוא הודיע כי סגר את הסניף וכי הוא לא ייפתח "עד שנוודא שתקלה כזו לא תחזור".



"התחלתי להכין פיצות בדומינוס לפני 22 שנה. גם אני הזדעזעתי מהסרטון שעלה לרשת בו נראו מזיקים בסניף מרכז הכרמל בחיפה", אמר. "אני מבקש להתנצל על כך מעומק הלב. בעסק המוכר מזון ללקוחות אין מקום לתקלות מסוג זה. סגרתי את הסניף ואני מתחייב שלא נפתח אותו עד שנוודא תקלה כזאת לא תקרה שוב".




לדברי אלבז, "רשת דומינוס פיצה מעניקה שירות באחריות, במסירות ותוך הקפדה על תנאי התברואה והניקיון המחמירים ביותר למאות אלפי לקוחות מזה שנים רבות. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה אל מול לקוחותינו. המטבחים שלנו פתוחים תמיד לעיני כל. אין במקרה הקשה הזה כדי להעיד על הרצינות הרבה והסטנדרטים שמאפיינים את עבודתנו. אני מתחייב לפרט בפניכם בהמשך את שורת הפעולות בהן נקטנו וננקוט, כדי למנוע ממקרה כזה לחזור. האמון שלכם הוא הדבר החשוב לי מכל. אעשה הכל על מנת להשיבו ולשמור עליו".



אתמול ביצעו המפקחת לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית חיפה, יחד עם מפקח של עיריית חיפה, ביקורת בסניף המדובר. בנוסף, הבעלים זומנו לשימוע שאמור להתקיים היום על מנת להוציא צו סגירה.