שלושה חודשים אחרי שיר הבכורה בקריירה הבינלאומית שלהם, "ROCK ASS MILLIONER", הכנות מרובות ופגישות עם מיטב המפיקים בארצות הברית, סטטיק ובן אל משיקים את השיר השני שלהם באנגלית. הצמד הישראלי המצליח שחרר הערב (שני) את השיר השני שלו, גם הוא גרסה אנגלית לשיר עברי, כאשר הפעם מדובר בלהיט הגדול ביותר של השניים "טודו בום".



השיר מהווה למעשה גרסה חדשה ללהיט שצבר יותר צפיות מכל שיר אחר של השניים. "Tudo Bom" בגרסתו האנגלית מהווה תרגום כמעט מוחלט של הגרסה העברית, והקליפ שהושק איתו הוא קליפ מילים בלבד ללא צילומים חדשים של השניים בשלב זה, קליפ לשיר צפוי לצאת בעתיד.





השיר "טודו בום" היה אמור להיות השיר הראשון שהשניים ישיקו באנגלית, אך ככול הנאה התוכניות השתנו. בראיון שהעניקו לדידי הררי ברדיו 103FM בחודש מאי האחרון סיפרו השניים על המסע שלהם בארה"ב: "ההופעות היו מדהימות ואף הספקנו לצלם קליפ לגרסה האנגלית של השיר 'טודו בום' שייצא כסינגל הראשון שלנו באמריקה. עשינו הפעם קליפ שונה לחלוטין ומושקע בטירוף". 



כזכור, בחודש מרץ, בחשאיות מוחלטת חתמו השניים עם איש העסקים האמריקאי-ישראלי חיים סבן על חוזה לעשור בחברת "Capitol Records" האמריקאית מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ. חברת התקליטים הגדולה בעולם תפיץ את הפרויקט הבינלאומי של הצמד, במסגרתו יקליטו שבעה אלבומים במה שנחשב לחוזה היקר ביותר בתולדות עולם הבידור הישראלי. השאלה הגדולה שעולה בהקשר הזה היא האם השניים יפסיקו לייצר מוזיקה בעברית עבור הקהל הישראלי.