לפני חמישה חודשים, בתחילת שנת הלימודים, תמיר קופמן, בן 8.5 מחצור הגלילית, התחיל ללמוד בכיתה ג' בבית ספר חוני המעגל ביישוב, שאליו נכנס רק השנה. מהרגע שנכנס אמו, צאלה, טוענת כי חששה לו משום שהצוות עדכן אותה שהוא נכנס לכיתה עם תלמידים שהוגדרו בעייתיים. "כל יום שאלתי אותו איך בבית הספר והוא אמר שהכל בסדר, לא ראיתי סימני מצוקה, אולי גם הדחקתי", מסבירה אמו ל"מעריב". 
כמה שבועות לאחר פתיחת שנת הלימודים בנה החל להיות מעורב בתקריות אלימות ותקריות משמעת ואף הושעה מהלימודים. אמו אומרת כי דיברה איתו על כך והוא אמר לה שיש מספר תלמידים בכיתה שמרביצים לו והוא נאלץ להגן על עצמו. לדבריה, צוות בית הספר לא עדכן אותה על המצב ולא סייע לבנה להשתלב בבית הספר החדש ולהתמודד עם התלמידים שפגעו בו.
בחודש שעבר, במהלך היום, התקשרה צאלה לתמיר, והוא סיפר לה על תקרית אלימה נוספת בכיתה. צאלה התקשרה מייד למחנכת והיא סיפרה לה שבנה היה מעורב באירוע שבו זרק כיסאות, ולאחר מכן שלחה לה סרטון המתעד את סיום האירוע. בסרטון רואים אותו בוכה וצועק, מקלל את אחד התלמידים וזה מקלל אותו בחזרה. במהלך האירוע נכחו בכיתה שתי מורות שבחרו להסריט אותו במצלמת הסלולרי שלהן במקום לטפל בילד שנראה בבירור במצוקה.

"בסרטון רואים ילד בוכה וזועם וזה הבן שלי. עשו לו מין לינץ' שכל הילדים בכיתה יושבים בשולחנות והוא בסערת רגשות בוכה, זועם וצועק למורה שאחד התלמידים זרק לו את המעיל לפח. הילד בוכה ואותו הילד שעשה לו את זה מלגלג עליו ברקע".
"התמוטטתי בעבודה, איבדתי את העשתונות. הדבר הראשון שראיתי זה ילד שזקוק לעזרה, ילד שרומסים אותו ומשפילים אותו. עברתי לילה שחור וטראומטי והחלטתי שאני לא מחזירה אותו למסגרת למרות שהמנהלת התקשרה והתנצלה". צאלה הגישה תלונה למשרד החינוך ולמשטרה אך בינתיים הילד הועבר למוסד חינוכי אחר ביישוב, בעוד המורות ששהו עמו בכיתה לא עברו כל הליך משמעתי.
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הצוות המקצועי של בית הספר חוני המעגל בנה עבור התלמיד המדובר תוכנית אישית. המורים העניקו לו לאורך שנת הלימודים מעטפת חינוכית שהותאמה לצרכיו. אשר לסוגיית הסרטון – אנו בודקים את השתלשלות האירועים".