סמוך לשעה 2:00 התקבל הלילה (שלישי) דיווח על גבר שעל פי החשד תקף ופצע את אשתו, בביתם ברחוב רקפת ביבנה. האישה כבת 51, פונתה לבית החולים קפלן כשהיא פצועה באורח קשה. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בסריקות ואיתר את הגבר כשהוא תלוי במקום סמוך, ומחוסר הכרה. 

מחקירה ראשונית עולה חשד, לפיו הגבר תקף את אשתו ופצע אותה באורח קשה, לאחר מכן עזב את הדירה למקום סמוך ושם תלה את עצמו. בתום ניסיונות החייאה, כוחות הרפואה קבעו את מותו של הגבר כבן 62 במקום. כוחות נמצאים במקום וחקירה נפתחה לבירור נסיבות האירוע. 

עוד עלה מהחקירה, כי הבעל הלם בעצמה ברעייתו באמצעות חפץ קהה, ככל הנראה פטיש ולאחר מכן נמלט הזירה. על פי ההערכה, מי שהזעיק את המשטרה הוא בנם בן ה-10 וגורמים במשטרה מציינים כי השיחה למוקד הייתה שקטה מאוד ומבולבלת. עם הגעת השוטרים הוא נכח בזירה. מיד לאחר הגעת השוטרים התקיימו סריקות נרחבות אחר הבעל והוא נמצא לאחר שתלה עצמו על עץ ברחוב סמוך. השוטר ניסה לבצע בו פעולות החייאה עד הגעת צוותי ההצלה שנאלצו לקבוע את מותו.
 
פרמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה שם ראינו אשה כבת 50 שוכבת מוחסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים במצב קשה ולא יציב.  גבר כבן 50 נמצא בסמוך לבניין כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

שכנה: "הם חיו את החיים שלהם, לא ראינו מצוקה"

שכנתם של בני המשפחה, ענת, סיפרה בגלי צה"ל על מה שאירע הלילה: "התעוררתי בערך ב-1:00, שמעתי צעקות אבל לא הבנתי מה קורה, עד שרצתי למדרגות וראיתי מה קרה. האבא תלה את עצמו בחוץ ואת האמא פינו לבית החולים במצב קשה. הבנתי שהבן הקטן דיווח למשטרה".
 
"אני מכירה את המשפחה לפחות 16 שנה. הם עלו לארץ משהו כמו 2001-2000, יש להם שמונה ילדים מקסימים אחד אחד, אף פעם לא שמענו אותם, חיו את החיים שלהם, לא הציקו או הפריעו, לא היה משהו חריג. לא ראינו מצוקה". 
 
בחודש שעבר הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד מוחמד חליל לבאביד, בן 38 מעכו, בגין רצח בכוונת תחילה של בת זוגו המנוחה אימאן אחמד, ושיבוש מהלכי משפט. מעובדות כתב האישום עולה כי על רקע מערכת יחסים מתוחה בין בני הזוג החליט הנאשם להמית את המנוחה.

ביום 11.12.18, בסביבות השעה 11:00, חזר הנאשם לדירתם שברחוב הרצוג 4 בעכו עת ששהתה המנוחה בדירה. נטל הנאשם סכין השייכת לקצביה שבבעלות משפחתו בה עבד הנאשם, אותה הביא לדירה שלושה ימים קודם לכן. הוא ניגש אל אשתו, ששהתה בחדר השינה, ודקר באמצעות הסכין במספר מקומות בגופה, ובכלל זה חתך את סנטרה, דקר אותה בזרוע ימין, ושיסף הנאשם את גרונה לכל אורכו. במהלך הדקירות ניסתה המנוחה להתגונן מפניו.