אם אתם חוגגים יום הולדת בקרוב ומתכוונים להשתמש בזיקוקים, זה זמן טוב להזכיר מה לא כדאי לעשות איתם. במידה ואתם רוצים להישאר בחתיכה אחת, מה שלא תעשו לעולם אבל לעולם אל תתקרבו איתם - או עם כל דבר דליק אחר אל ביובים. זה נשמע מובן מאליו, אבל מסתבר שיש לא מעט אנשים שמשליכים סיגריות לרחוב, ואם יש במקום ביוב זה עלול להיגמר די רע.



למזלנו, ילד בן 8 ממונגוליה החליט להמחיש לנו מה קורה כשלא נשמעים להוראות הבטיחות, כדי שנלמד ונפנים את הלקח. בתיעוד מהאירוע, שצולם במצלמות אבטחה בעיר צ'יפאנג, הילד נראה מתקרב לביוב במגרש חניה כשבידיו הרבה זיקוקים. הוא מתכופף מעל הביוב ומקרב את אחד הזיקוקים אל פתח הביוב ובורח מהמקום.



שניות ספורות לאחר מכן מתרחש פיצוץ אדיר בביוב, ואפשר לראות סביב המון עשן ולבנים עפות באוויר, וכן חור במקום בו היה עד לא מזמן פתח הביוב. בהמשך, אפשר לשמוע צעקות ברקע מעוברי אורח מבוהלים, שהגיעו למקום לראות מה קרה. למרבה המזל, איש לא נפגע במהלך הפיצוץ, אך נגרם נזק למכוניות שחנו במקום. מסוף הסרטון, אפשר להבין שהילד יצא בריא ושלם ואף לא היה לבדו, שכן הוא נשמע אומר "אמא, אני מפחד". על פי הדיווחים, הפיצוץ נגרם בשל ריאקציה בין להבות הזיקוק לריכוז הגבוהה של גז המתאן בביוב.