השר לשעבר, גדעון סער, התייחס הערב (שלישי) בתכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדדב-103FM לעימות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת ה-21, ואמר כי "נמצאים לידו כמה אנשים שפיתחו תקוות שלא אחזור". עם זאת, הוא הדגיש כי רה"מ הוא "אחד המדינאים הגדולים שהיו פה, לפעמים בשיפוט של האנשים סביבו הוא שוגה".



"דשנו בזה מספיק", אמר סער בהתייחס להתנצחות עם רה"מ. "כל מה שאמרנו היה. מה שחשוב זה מה שיהיה מחר. ממחר אנחנו נשלב ידיים לנצח בחירות מאוד קשות. בינתיים אני מבקש מהחברים הרבים שלא הצביעו, כי כרגע רק מיעוט הגיעו. זה קצת יותר טוב מהפעם הקודמת, אבל פעם שעברה לא הייתי מועמד, לכן זה יותר מעניין. יש שיעור קורלציה בין איכות האנשים שייבחרו לכמות המצביעים. איכות הרשימה תקבע את הרשימה לנצח בבחירות בעוד תשעה חודשים".




כשנשאל כיצד נתניהו פנה נגדו, השיב השר לשעבר כי הוא "לא יכול להסביר אותו. נמצאים לידו כמה אנשים שפיתחו תקוות שלא אחזור. אני רוצה להגיד לך משהו. נתניהו הוא אחד המדינאים הגדולים שהיו פה, לפעמים בשיפוט של האנשים סביבו, הוא שוגה. ראינו לכך תוצאות רבות".
 
המחר ייראה אחרת אם תהיה ראשון או שביעי?
"אני לא מסתכל על ספקולציות, אני מבקש מהליכוד שיבואו להצביע, אתם רציתם שאחזור, שחשבתם שאני צריך לחזור, למען התנועה והמדינה, לבוא ולהצביע בשביל הליכוד כדי שיוכל לפנות לציבור הרחב".
"אני חייב להיות המבוגר האחראי", המשיך סער. "מה שחשוב זה התנועה והמדינה. הגעתי למסקנה שאני אספוג דברים מאוד לא פשוטים. גם בשעות האלה קורים דברים שלא קרו אף פעם בליכוד. לחצים מאוד קשים על ראשי רשויות מקומיות שיפעלו כדי שלא אקבל קולות. אתן לך כיוון כללי, תבדקו בתוצאות איך עומדת נתיבות מול ב"ש, דימונה, אופקים ואילת. התוצאה בנתיבות תהיה שונה לחלוטין. אולי זה סתם נדמה לי. מול הלחצים הכבדים, אני אומר שהכוח בידיכם. גדלנו בתנועה של מנחם בגין, כל אדם הוא בן חורין ליד הקלפי, תפעלו למען הליכוד והמדינה. סמכתם עלי בשנים הקשות של הליכוד, העמסתי את התנועה על כתפיי ברגעים הכי קשים".
על הטענות לפיהן נשיא המדינה יעדיף להטיל על סער את מלאכת הרכבת הממשלה, הוסיף סער: "פיתחו איזה אגדה אורבנית שגדעון סער השתמש בכוחותיו הקיסריים ומינה את ריבלין לנשיא, אבל הוא נבחר ברוב של 63 חברי כנסת. רוב הימין הצביע עבורו. גם נתניהו הודיע שהוא הצביע עבורו. ראש הממשלה, גם ב-2007 וגם ב-2014 הודיע שהוא תומך בריבלין. אלה עובדות שלא ניתן להכחישן. גם אני לא תמיד מרוצה מכל דבר שעושה ריבלין, אבל בסופו של דבר, לא זוכר שבאותה תקופה היה לסיעת הליכוד מועמד אחר".
אמרו שראו את ריבלין מסתובב עם גאולה אבן במחסום "ווטש".
"אני יכול רק לצטט דברים. גאולה היא אשת חדשות והיא שאלה שאלות קשות גם מרואיינים מהימין ומהשמאל, ואני כיבדתי את זה ולא גיליתי את דעותיה הפוליטיות. דני אבן, אחיה, כתב אחרי הפוסט של נתניהו שדעותיה רחוקים מזרח ממערב ממה שאמר יאיר נתניהו. גם אביה של גאולה ז"ל היה חבר ליכוד. היא גדלה בבית לאומי ששם ההשקפות היו ימינה מהליכוד. אחרי בחירות 92' שהליכוד הפסיד את השלטון בגלל שתי מפלגות שלא עברו את אחוז החסימה. הגיע אבן למסקנה שצריך ללכת לליכוד. כל הדברים האחרים הם הבלים. קשה להתייחס לדברים כאלה". 

אתה מצביע לארדן?
"אתה מסבך אותי. יש 70 מועמדים ברשימה הארצית. אם אני אתחיל לעשות את זה אני אפגע באחרים. גלעד הוא מועמד ראוי, הוא אדם איכותי וצבר ניסיון בתפקידים רבים וראוי להיות בליכוד".