אירוויזיון 2019 בתל אביב הולך ומתקרב אך ישנן מספר בעיות שעדיין מחכות לפתרונן ומדאיגות את המארגנים האירופאים. לאחר שהתברר כי האירוויזיון בדרכו לישראל בעקבות זכייתה של נטע ברזילי התעקשה המדינה כי לא תממן אף חלק ממנו ורק תעניק הלוואה לתאגיד השידור. אך כעת המפקח על האירוויזיון מטעם האיחוד האירופי שלח מכתב חריף הממוען לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כך על פי דיווח הערב (שלישי) בחדשות 12, בו הוא מביע את דאגתו מההכנות לאירווזיון בכל הנוגע לנושא האבטחה, המטריד את המדינות האמורות להשתתף באירוע. 



"הטלת הוצאות הביטחון על "כאן" עומדת בסתירה לפגישתנו, שבה הבהרת בבירור כי כל האספקטים הביטחוניים הם באחריות המדינה ולא הגוף המשדר", מצוין במכתב, "בעוד התחרות מתקרבת, אנו מקבלים שאלות רבות מהמדינות המשתתפות לגבי סידורי האבטחה. התחייבות של הממשלה לטפל באבטחה ובעלותה תרגיע מאוד את המדינות ששולחות משלחות לישראל". עוד נכתב כי "ממשלת ישראל לא יכולה לברוח מהאחריות שלה. אנו מפצירים בך לוודא שהממשלה תישא באחריות המלאה לביטחון האירוע". 
ממשרד ראש הממשלה מסר בתגובה לדיווח ש"בימים אלו משטרת ישראל מבצעת עבודת מטה לגיבוש צרכי האבטחה והעלויות לקיום האירוויזיון בישראל. שתסיים עבודת המטה הנושא ייבחן ויוסכמו המקורות התקציביים".