מקרה חריג במיוחד הגיע הבוקר (רביעי) לידיעת מוקד מד"א באזור השרון. בדיווח נמסר כי פעוט שככל הנראה נולד לפני מספר שעות נמצא ברחוב בנתניה כשהוא עטוף בכלום זולת מגבת. חובשי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח לניאדו במצב יציב, כשהוא בהכרה מלאה כשהוא סובל מהיפותרמיה קלה. גורמים במד"א מעריכים כי הולד ננטש ממש דקות אחדות לאחר לידתו.
 
חובש מד"א דניאל אברג'יל שטיפל בפעוט סיפר: "כשהגעתי לרחוב אישה בשנות ה-40 לחייה סימנה לי מהחלון לעלות אליה לדירה, היא סיפרה לי שהיא מצאה את התינוק ברחוב והעלתה אותו אליה הביתה. בדקתי את התינוק שהיה בהכרה ובכה, הוא סבל מהיפותרמיה קלה ועטפתי אותו בשמיכות כדי לחמם אותו. הכנו את הניידת טיפול נמרץ לקראתו והדלקנו את החימום ברכב ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו יציב".

מבית החולים לניאדו נמסר כי: "בהמשך לאירוע התינוק שנמצא מספר שעות לאחר לידתו ברחוב בנתניה - התינוק אושפז בפגיית לניאדו, עובר כעת סדרת בדיקות להערכת מצבו".

אתי ליטיג, אחות אחראית בפגייה בבית החולים, סיפרה כי "קיבלנו טלפון ממד"א שדיווחו לנו שנמצא תינוק ברחוב. עשינו לו את כל הבדיקות הדרושות וחיממנו אותו. כרגע הוא נמצא בפגיה. היו לנו תינוקות שננטשו שטיפלנו בהם והם שוחררו בריאים מהמחלקה. אנחנו ניתן לתינוק את הטיפול הכי טוב שאפשר והמשטרה והרווחה יעשו את מה שהן צריכות לעשות".